Anonym bruker Skrevet 23. februar 2018 #1 Skrevet 23. februar 2018 Tenkte å spørre, men vet jo de sier ja uansett. Men er det innafor? Jeg blir i såfall den eneste med barn der. Far er fri, så han kan være hjemme. Men tenkte det var litt koselig å ha med ettåringen, mtp tema. Anonymkode: c6a11...825
*Miss Marple* Skrevet 23. februar 2018 #2 Skrevet 23. februar 2018 Nei, det er nok bare du som vil syns det er koselig. Hadde du vært nødt hadde det vært en annen sak, men å ta barnet med bare for 'kosen' synes jeg ikke høres ut som en god ide.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2018 #3 Skrevet 23. februar 2018 Nei, det ville jeg ikke gjort. Fokus er på den som skal ha baby og ikke en ettåring som surver og trenger oppmerksomhet. Om alle de andre tar med barn; ja, hvis ikke, så nei. Både ettåringen og resten av selskapet har det bedre uten. Flere leker, kanskje quiz osv hvor det ikke er heldig med en ettåring som ikke vil sitte stille. Ofte er det også kakebonanza noe ettåringen sikkert ser, ikke heldig kost for et så lite barn. Anonymkode: 32d05...66f
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2018 #5 Skrevet 23. februar 2018 Takk for råd! Da får hun bli hjemme med far Anonymkode: c6a11...825
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2018 #6 Skrevet 23. februar 2018 Oi, er det vanlig med babyshower uten barn?? I alle de jeg har vært i, har barna vært «hovedpynten», nettopp med tanke på temaet. Men det er sikkert forskjellig hva folk ser for seg at en babyshower skal være. Det er fortsatt et nytt konsept her i landet. Men hvis ingen andre har med seg barn er det nok greiest å legge igjen din hjemme også. Anonymkode: 649c9...c2c
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #8 Skrevet 24. februar 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenkte å spørre, men vet jo de sier ja uansett. Men er det innafor? Jeg blir i såfall den eneste med barn der. Far er fri, så han kan være hjemme. Men tenkte det var litt koselig å ha med ettåringen, mtp tema. Anonymkode: c6a11...825 Ehhh, nei. Ingen andre enn du som synes det er koselig Anonymkode: aa92f...862
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå