Gå til innhold

Sommerbaby! Hva trengs !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kun fått vinterbarn! Er det kortermet, lang, hva er det som er best p handle inn? 

Anonymkode: c34d3...3e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får første i overgang mai/juni og har litt av alt. Kortermet, langermet, bomull og tynn ull. Sommerne er så utrolig uforutsigbare. 

Anonymkode: 616c8...127

Skrevet

Det spørs jo hvor du bor i landet. Jeg brukte så og si kun langermet på min sommerbaby hele tiden. Litt mer kortermet på henne som var 8-9 mnd når det var sommer.

Bor i nordnorge. 

Anonymkode: d6e56...ede

Skrevet

Bor du på østlandet/Sørlandet kan det være lurt å handle inn 50/50, bor du i Trondheim eller lenger nord bør du nok prioritere langermet, men noen kortermet.

Fikk sommerbarn i 2016, bor i Trondheim, tror ikke jeg brukte en eneste kortermet body. 

Vet en annen venninne som bor i Oslo-traktene fikk unge en sommer hvor det var steikende varmt i starten av august. Der måtte babyen sove bare i bleie eller kortermet body, i skyggen utendørs. Var alt for klamt og varmt inne.

Anonymkode: aa5e3...c1d

Skrevet

Da jeg fikk min første i mai 2013 var det overraskende varmt. Han kunne ikke ha på seg annet enn bleie på dagtid, så det var mange klær som aldri ble brukt. Men sånn er nesten umulig å planlegge, kan kanskje være lurt å helgardere seg med 2 plagg av hvert og heller kjøpe inn mer etter vær?

Skrevet

jeg venter mitt 3 barn i Juli, mine andre 2 har akkurat flyt 10 og 6, så begge er vinterbarn,men har kjøpt :

en lett lue

5 sommersett

2 lette joggebusker

1 buske

3 kjoler

3 gensere

4 langarmet bodyer

3 kort armene

Mulig dette blir for mye,men da har jeg i alle fall, så har jeg kjøpt et helseteppe

Anonymkode: fecf3...32f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...