Gå til innhold

forsinket mens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hatt mens i går, har pinlig nøyaktige sykluser, og har fått mensen hver 4. torsdag i årevis. Pleier å spotte litt 1-2 dager før mens også.

Nå kom den ikke, har tatt graviditetstest både i går og i dag som er negativ. Har heller ikke symptomer på at jeg er gravid. Har tatt denne test tidlig-testen til babyplan om det har noe å si.

Vi prøver å bli gravid.

Jeg er 36 år om det har noe å si, og har ikke hetetokter eller andre tegn på at det kan være tidlig overgangsalder.

Har kanskje hatt litt mer stress siste måneden på jobb enn jeg pleier å ha, men har vært i stressende perioder mange ganger før uten at jeg har mistet mens eller at den har vært forsinket.

Noen som kan foreslå hva det kan være?

Anonymkode: 4a70c...ad5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme har hendt meg noen ganger de siste par årene. Jeg er 38 år. Var på gu for snart et år siden, alt ok da, så jeg tenker ikke så mye over det...en gang var mensen 2 uker forsinket... det hører muligens til alderen, jeg vet ikke😂

Anonymkode: 54e96...6a2

Skrevet

Forsinket eggløsning f.eks. Evt monofase f.eks.

Anonymkode: 2d485...6e7

Skrevet

Har skjedd meg også! Har alltid hatt 28 dagers syklus, og da vi ble prøvere hadde jeg en syklus på 58 dager plutselig, før den gikk tilbake til 28 dager igjen! Kjempefrustrerende når man prøver å bli gravid! Men etter 1 år satt spira😍

tipper eggløsningen din er forsinket, og at mensen kommer etterhvert☺️Rart hvordan kroppen fungerer og hvor mye tull den kan lage😂

Skrevet

Jeg ble gravid ca 4 dager før eg skulle ha mensen. Fikk derfor ikke positiv test før 14 dager etter eg skulle hatt mens. Så bare vent og se kansje du har hatt sen eggløsning😋😉

Anonymkode: d0ae1...51c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...