Anonym bruker Skrevet 23. februar 2018 #1 Skrevet 23. februar 2018 Vi er en blandet familie med våre og deres barn🙈I tillegg er det alltid masse barn her sammen med barna.Alle barna har tlf og filmer alt og ingenting.Er det bare meg eller er det flere som føler seg overvåket?føler jeg kan ikke "kjefte"på egne barn engang,sikkert teit, men dere skjønner sikkert... Anonymkode: c79c0...213
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 Okei det er kanskje bare meg, men jeg synes det er ubehagelig når de plutselig står i trappa å filmer meg/oss som er tilstede.... Anonymkode: c79c0...213
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 Jeg har fire barn, og alltid en haug med venner på besøk. Jeg lærer de opp i skikk og bruk jeg. Regelen her i huset er at man facetimer ikke med venner i fellesrommene, da går man på eget rom så ikke alt som blir sagt i huset blir overhørt av de som er i andre enden. Lager man musikkvideoer, filmer hverandre og har det gøy med deg går man enten i kjellerstuen eller rommet sitt sånn at de som ikke ønsker å bli filmet slipper det. Bare de som er med på leken skal være i rommet når man filmer. Ikke noe problem for barna å overholde dette, og alle skjønner hvorfor vi har slike regler. Ingen liker å bli snikfilmet eller overhørt uten å vite om det. Anonymkode: d6dea...4c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå