Anonym bruker Skrevet 22. februar 2018 #1 Skrevet 22. februar 2018 Min 15år sønn har en venn som bruker narkotika. Da mener jeg sterkere stoffet ecstasy. Vi har tatt vår sønn i 2 tilfeller ved hasjrøyking hvor han også har innrømmet å røyket 3 ganger tidligere. Min sønn og vennen ble "fersket" av mor til gutten. Der hadde gutten ecstasy på rommet. Vi foretok test av vår sønn som tester flere stoffer. Han testet positiv på hasj men ikke noe annet. Jeg har satt ned foten etter 2.gang hasj røykingen og nekter overnatting hos dem og besøk skal skje under visse forutsetninger. Han er dermot velkommen å ligge over her. Vi har pratet med mor til gutten og har nære kontakt. Han må avlegge ukentlig urinprøver på helsestasjon og mor påstår at det går bra nå. Men jeg vet ikke helt mer hvordan jeg skal gå frem ? Anonymkode: 8dfbd...b4a
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2018 #2 Skrevet 22. februar 2018 Han har antakelig en ruskontrakt? Rene urinprøver eller større reaksjon fra politi. Jeg hadde tatt regelmessige tester av sønnen deres. Selv om det er litt falsk trygghet, mange stoffer er helt ute av kroppen på noen dager.. Men allikevel greit at han vet dere følger med Anonymkode: c5906...9d8
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2018 #3 Skrevet 22. februar 2018 Jeg tror jeg vet hvem du er. Og har jeg rett tror jeg du burde holde de to guttene fra hverandre. Vennen til din sønn har en mor som jobber livet av seg for å holde ham ren, og de to gangene han har sprukket har vært med din sønn. Dun sønn røyker mer enn du tror. Han har nylig fått adhd-diagnose, ikke sant? Han selvmedisinerer. Det gjør kameraten også. Anonymkode: 636d9...783
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2018 #4 Skrevet 22. februar 2018 Her må du fokusere på din sønn. Få oppfølging og jevnlige prøver tatt av ham. De aller fleste lyger stort om hvor mange ganger de har røyket hasj evnt tatt annet stoff. Antagelig kan du gange det med 10-20. Anonymkode: 139b6...743
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå