Gå til innhold

Pcos, lavkarbo og metformin..?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!! 

Jeg var hos gyn i dag og fikk bekreftet det jeg lenge har fryktet, at jeg har pcos. Gyn mente at dette var en mild grad, heldigvis. Og hun mente at lavkarbo var løsningen. Jeg startet på lavkarbo for 3 uker siden, og tenker og fortsette med dette.

MEN jeg fikk også resept på metformin, men gyn mente at jeg kunne vente med disse dersom jeg klarte å holde meg til lavkarbo. 

Er det noen som har erfaringer med dette? Holdt lavkarbo for dere eller gikk dere på metformin også? Hvor lang tid tok det før dere ble gravid?

Jeg trenger noen solskinnshistorier😁 

Anonymkode: 57da1...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Fortsetter under...

Fikk du påvist PCOS vel hjelp av blodprøver? Har ikke PCOS, bare PCO. Skal starte på lavkarbo til sommeren, da vi starter prøvingen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii, dette var lenge siden🤪 

ja, det ble vel tatt noen blodprøver, også ved hjelp av innvendig ultralyd, så vi at jeg hadde mange cyster på eggstokkene👍🏼 Itillegg til andre symptomer såklart..

jeg begynte på metformin og gikk på lavkarbo samtidig.. ble gravid på første forsøk😁 så siden jeg skrev dette innlegget har jeg blitt gravid, blitt mamma, og nå er lille babyen min allerede 6uker gammel!😍 

lykketil!!😁 

Anonymkode: 57da1...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...