Gå til innhold

Dere med store pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere fine topper, bluser og skjorter? Jeg føler at jeg går rundt med telt pga puppene mine som er 75H. Rundt midjen er jeg «bare» 90 cm. Hvis jeg kjøper en topp i størrelse M, som egentlig passer, strammer det sånn over puppene at jeg er redd for at toppen skal spjære. Derfor ender jeg alltid opp med å kjøpe for store klær, noe som resulterer i at jeg føler at jeg går rundt i telt. 

Hjelp.

Anonymkode: 0f65f...ec4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke riktig like store pupper som deg, men det blir litt "telt" her også ja.....

Anonymkode: 50dba...929

Skrevet

Jeg har også litt samme problem. Jeg har funnet mye fint på B-young da. Der har de mange flotte topper med fine snitt for oss :-)

Anonymkode: 9ce6f...f79

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har også litt samme problem. Jeg har funnet mye fint på B-young da. Der har de mange flotte topper med fine snitt for oss :-)

B-young skal sjekkes ut! Takk!

HI

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

B-young skal sjekkes ut! Takk!

HI

Bare hyggelig :-) Var innom der i går, og kom ut med en genser og en bluse. Veldig pene uten å være telt ;-)

Skrevet

Jeg kjøper bare gensere eller topper som markerer midjen på en eller annen måte. Ellers ser jeg ti kilo tyngre ut tvert. 

Dessverre er det mye vide plagg i klesbutikkene nå, og gensere som skrår litt utover. 

Rund hals er også veldig feil på meg. 

Skrevet

Kjøp deg en symaskin, mye kan gjøres med en liten søm. Da kan du kjøpe en større størrelse og sy inn litt i midjen.

Anonymkode: 64812...88b

Skrevet

Kjøper både BHer og overdeler hos https://www.bravissimo.com/
Har fått levert i i England, men står at de sender internasjonalt også. Og er et MUST når vi er i London (har slekt der...)

Anonymkode: 6dbfd...fc3

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjøper både BHer og overdeler hos https://www.bravissimo.com/
Har fått levert i i England, men står at de sender internasjonalt også. Og er et MUST når vi er i London (har slekt der...)

Anonymkode: 6dbfd...fc3

Wow, takk for supert tips.

Det eneste blir at jeg kanskje burde prøvd klærne før jeg fikk de sendt. Finnes ikke bravissimo i Norge?

HI

Skrevet

Jeg har kjøpt mye på bravissimo og er veldig fornøyd.  Når jeg reiser til London pleier jeg alltid å bestille og velge levering i butikk, da får jeg prøvd alt på og levert tilbake det som ikke passer.  Butikken er 5 min fra Oxford Circus.  Jeg har også bestilt og fått tilsendt til Norge.  

Jeg har også prøvd denne:  biubiu.pl  Jeg synes ikke de har like godt utvalg, men jeg har kjøpt en del bluser der og vært veldig fornøyd.  Klassiske "herreskjorter" med plass til både pupper og hofter.  

Anonymkode: bdcd9...838

Skrevet

Omslagsbluser og omslagskjoler er løsningen 

Anonymkode: f7c1c...15b

Skrevet

Har handlet mye på bravissimo.com

Har selvfølgelig blitt noen bomkjøp når jeg ikke har fått prøvd først, men stort sett gått bra😃

Anonymkode: 4563f...c5b

Skrevet

Jeg bruker samme størrelse som deg. Men jeg bruker mest kjoler, og da gjerne i bomull, så de er det jo streech i. Synes kåper og jakker er det vanskeligste, for jeg har smal midje og smale skuldre. Str. M går uten at det blir for stort, men må prøve ganske mange, for å finne noen som passer over brystet.

Jeg handler mest klær på Zalando. Synes det er praktisk å bestille en del, få prøve hjemme, og sende tilbake alt som ikke passer. Mint&Berry tror jeg er det merket som jeg føler har best plass over brystet. 

Anonymkode: 9c5c7...0d7

Skrevet

Jeg har 70 i, og har samme problemet. Det som passer over brystene er for stort ellers. I tillegg er jeg ganske lav, så det er vanskelig å finne ting som ser ok ut. Et annet problem er at det blir mye pupper uansett, og det føler jeg ser vulgært ut. Noen ganger føler jeg at jeg bare er to pupper og ikke så mye annet. 

Jeg skal ta brystreduskjson etterhvert, og gleder meg til det:)

Anonymkode: 30400...0b0

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har 70 i, og har samme problemet. Det som passer over brystene er for stort ellers. I tillegg er jeg ganske lav, så det er vanskelig å finne ting som ser ok ut. Et annet problem er at det blir mye pupper uansett, og det føler jeg ser vulgært ut. Noen ganger føler jeg at jeg bare er to pupper og ikke så mye annet. 

Jeg skal ta brystreduskjson etterhvert, og gleder meg til det:)

Jeg er litt innpå samme tanke selv. Det er ikke «meg» å ha store pupper, men de ble giga etter to svangerskap. Nå som minste er snart fire år, burde de jo gått tilbake, men neida. Slitsomt er det...

HI

Skrevet

Jeg har hatt samme problem, og tok brystreduksjon. Anbefales, for de som vurderer det! 

Anonymkode: f7d51...cc1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er litt innpå samme tanke selv. Det er ikke «meg» å ha store pupper, men de ble giga etter to svangerskap. Nå som minste er snart fire år, burde de jo gått tilbake, men neida. Slitsomt er det...

HI

Mine har alltid vært store, de var faktisk større før jeg fikk barn. Nå henger de i tillegg. De aller fleste damene på min mor sin side av familien har samme problemet, og nesten alle har tatt brystreduksjon, og alle de som har gjort det anbefaler det, de sier det er som å få et nytt liv servert på fat. Jeg har fått det innvilget men ikke tatt det grunnet to tette og uplanlagte svangerskap, og det passet aldri mens barna var små (kan ikke løfte på en rund etter operasjon), men nå er tiden snart inne, og jeg gleder meg som et barn!

Skrevet

Bravissimo.com og ellers går det for det meste i kjoler med stretch i. Mine pupper vokste også etter endt amming. Er nå 80k i norsk størrelse...

Anonymkode: 4973a...550

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...