Gå til innhold

Barn som sier hun har hodepine veldig ofte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på 6 år. Hun sier veldig ofte i det siste at hun kjenner slim i halsen... Jeg hører også at hun sliter med slimet. Hun sier også veldig ofte at hun kjenner seg rar/ikke bra og svimmel. Jeg har nå bestilt en legetime. Men kan jo se for meg det blir vanskelig for legen å konkludere med noe. Jeg tenker litt på synet. Men også at dette kan være psykisk? Hun har en lillebror som tar mye plass. Hun får mindre oppmerksomhet. Det har også utviklet seg en negativ greie med at hun utagerende mye og tester oss. Vi prøver å prate med henne, men det blir desverre mye negativ stemning og kjeft innimellom. I en periode for litt siden var det magen som var vond.... Nå nevner hun ikke den. De legger heller ikke merke til noe i barnehagen.....jeg tenker en kombinasjon av sjalusi, stressende hverdag(er litt intriger i barnehagen med jentene + travelt generelt)  og mye følelser i forbindelse med dette? Kan det av og til vise seg som hodepine? Skal selvfølgelig følge dette opp med lege... Blir bare litt bekymret. Er hodepine ofte et symptom på noe psykisk? 

Anonymkode: 67cfa...b60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan det nok være. Men pleier kanskje å være magen de klager på da? 

Anonymkode: ee0cc...840

Skrevet

Sjekket syn? Stiv nakke? 

Anonymkode: ee0cc...840

Skrevet

Jeg tenker også at det er synet 

Anonymkode: 0e188...aa3

Skrevet

Eller så kan hun slite med tette bihuler. Det passer både med vondt i hodet og slim i halsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...