Gå til innhold

Kjæresten har byttet ut setningen "jeg elsker deg"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med: "jeg er glad i deg".

Vært sammen 8 år. Hvordan kan jeg tolke det? Elsker han ikke meg lengre eller er han bare lei av å si det? 😉

Anonymkode: 24f67...343

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gikk lei av å si "jeg elsker deg" ettrr ca 8-10 år. Vi sa det altfor ofte, og uten særlig dybde. Vi elsker hverandre, men syntes nok det ble for oppbrukt når det ble sagt hver gang vi la på telefonen. Hadetbrajegelskerdeg. Og hver gang vi forlot huset. Haenfindagjegelskerdeg!

Nå sies det aaalt for sjeldent. Hvis vi snakker om oss og forholdet, så kan vi si at vi er glade i hverandre og at vi elsker hverandre. Dette skjer kanskje ei gang eller to i året.

Har vært sammen i over 15 år, har tre barn sammen og vi vet vi elsker hverandre. Trenger ikke forsikre hverandre om det til stadighet.

Skrevet
3 minutter siden, LME1001 skrev:

Vi gikk lei av å si "jeg elsker deg" ettrr ca 8-10 år. Vi sa det altfor ofte, og uten særlig dybde. Vi elsker hverandre, men syntes nok det ble for oppbrukt når det ble sagt hver gang vi la på telefonen. Hadetbrajegelskerdeg. Og hver gang vi forlot huset. Haenfindagjegelskerdeg!

Nå sies det aaalt for sjeldent. Hvis vi snakker om oss og forholdet, så kan vi si at vi er glade i hverandre og at vi elsker hverandre. Dette skjer kanskje ei gang eller to i året.

Har vært sammen i over 15 år, har tre barn sammen og vi vet vi elsker hverandre. Trenger ikke forsikre hverandre om det til stadighet.

Jeg ser den. Livet er dynamisk 😊 HI

Anonymkode: 24f67...343

Skrevet

Sier ikke "jeg elsker deg", høres så rart ut. Kanskje noe med dialekten min....? Sier "jeg er glad i deg". Betyr akkurat det samme mener jeg.

Anonymkode: 913ee...197

Skrevet

Her varierer vi mellom elsker deg, veldig glad i deg, glad i deg og love you 🙈

Vært sammen i 12 år og tenker ikke over hva vi sier til en hver tid 🙈

Anonymkode: a07e3...a4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...