Gå til innhold

Hvor ofte sitter du på fanget til mannen din?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri. Med mindre vi er på fest med dårlig med sitteplasser feks. Men det varer i ca ti minutter. Hjemme sitter vi i hver vår stol eller sammen i sofaen.

Anonymkode: 7f467...ed6

Skrevet

Aldri, i og med at jeg ikke er et lite barn. 

Skrevet

Ha ha, det unner jeg han virkelig ikke.  😂 Stakkars mann, han hadde jo blitt flat og for snill til å ymte innpå at jeg moser han...

Anonymkode: d799e...4f3

Gjest Darwinia:-)
Skrevet
3 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Det går jo an å sitte på fanget til sin kjære uten at det betyr at man er et lite barn. Selv sitter jeg aldri på fanget til mannen, men har ingen større problemer med å forstå at andre synes det er koselig.

Skrevet
Akkurat nå, Darwinia:-) skrev:

Det går jo an å sitte på fanget til sin kjære uten at det betyr at man er et lite barn. Selv sitter jeg aldri på fanget til mannen, men har ingen større problemer med å forstå at andre synes det er koselig.

Enig.

Anonymkode: cdda1...6de

Skrevet

Det hender når vi er hjemme alene, både at jeg sitter på fanget hans, og han ligger med hode på brystet mitt, helst uten klær mellom. Vi stryker og er borti hverandre veldig mye av tiden vi er hjemme, på sofaen og andre plasser. Vi klemmer og kysser masse og er kjærlige med hverandre. Vi sier mange ganger hver dag at vi elsker hverandre, at "du er skjønn/deilig/flott/vakker/hot/snill/" osv, vi skryter av hverandre og er generelt veldig tydelig på det til hverandre. Vi har begge vært i ganske dårlige forhold tidligere, og det han og jeg har sammen føler vi at vi er de eneste i hele verden som har😂 Ingen som kjenner oss kunne trodd dette om de så oss, for vi er begge helt annerledes når vi ikke er alene.

Vi er bevisste på å ta vare på kjærligheten og åpenheten som vi har. Vi er godt oppi 30-årene😉 Når det er andre mennesker tilstede er vi selvsagt ikke så oppslukt i hverandre, men alle har nok fått med seg at vi er skapt for hverandre. Vi har vært sammen i rett over 3 år nå, og gift i ca 6mnd. 

Anonymkode: a01ea...8c7

Skrevet

Jeg sitter på fanget til mannen av og til. Nå vi har oss i sofaen.

Anonymkode: a40ff...9f6

Skrevet

Tja det varierer :)

Når jeg føler, for å være veldig nær han og kose kan jeg sette meg over skrevs oppå han mage mot mage :P

Da får jeg god hudkontakt, og jeg kan kysse han og se han inn i øynene og han har frie hender/armer til og holde runt meg.

Noen ganger fører det igjen til andre former for kos  ;) 

Skrevet
2 timer siden, Fandens Oldemor skrev:

Nå lo jeg høyt i stua for meg selv🤣🤣🤣🤣🤣

Skrevet

Sitter gjerne inntil mannen min, men hvorfor skulle jeg sittet på fanget hans? Det ser utrolig barnslig ut som voksen å sitte på noens fang.

Skrevet

Ganske ofte faktisk. Eller Jeg setter meg ofte skrevs over han når han sitter eller ligger i sofaen, men det er sånn litt i forbifarten. Er ikke noe seksuelt over det. Sitter ikke på fanget med rompa rett på låra hans, det er litt klumsete de gangene jeg har prøvd. Sklir ned og må holde meg oppe eller så må jeg feste meg som en apekatt mens han holder meg fast. 

Anonymkode: fa51d...9cd

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ganske ofte faktisk. Eller Jeg setter meg ofte skrevs over han når han sitter eller ligger i sofaen, men det er sånn litt i forbifarten. Er ikke noe seksuelt over det. Sitter ikke på fanget med rompa rett på låra hans, det er litt klumsete de gangene jeg har prøvd. Sklir ned og må holde meg oppe eller så må jeg feste meg som en apekatt mens han holder meg fast. 

Anonymkode: fa51d...9cd

Unnskyld at jeg ler, men ser det for meg:legrine:

Anonymkode: 93714...da6

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det hender når vi er hjemme alene, både at jeg sitter på fanget hans, og han ligger med hode på brystet mitt, helst uten klær mellom. Vi stryker og er borti hverandre veldig mye av tiden vi er hjemme, på sofaen og andre plasser. Vi klemmer og kysser masse og er kjærlige med hverandre. Vi sier mange ganger hver dag at vi elsker hverandre, at "du er skjønn/deilig/flott/vakker/hot/snill/" osv, vi skryter av hverandre og er generelt veldig tydelig på det til hverandre. Vi har begge vært i ganske dårlige forhold tidligere, og det han og jeg har sammen føler vi at vi er de eneste i hele verden som har😂 Ingen som kjenner oss kunne trodd dette om de så oss, for vi er begge helt annerledes når vi ikke er alene.

Vi er bevisste på å ta vare på kjærligheten og åpenheten som vi har. Vi er godt oppi 30-årene😉 Når det er andre mennesker tilstede er vi selvsagt ikke så oppslukt i hverandre, men alle har nok fått med seg at vi er skapt for hverandre. Vi har vært sammen i rett over 3 år nå, og gift i ca 6mnd. 

Anonymkode: a01ea...8c7

Så heldige dere er!! 

Anonymkode: b0b94...fea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...