Gå til innhold

Designet på skøytetrikotene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenkte de på de som designet skøytetrikotene i OL  slik at gutta får en lys flekk akkurat i skrittet?  😵😊👀

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Link for en som ikke er så skøyteinteressert?

Anonymkode: 40e16...9cc

Skrevet

Har lurt veldig på akkurat det jeg og. Hva i al verden er hensikten? Vil de at folk skal stirre ekstra på akkurat det området? 

Anonymkode: 0ef4a...a42

Skrevet

De amerikanske for damene på skøyter er mye verre... hvit bleie med sort cameltoe....

Skrevet
29 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Ja, nesten alle lagene jeg så i dag, har særdeles uheldig design. Det må nesten ha en funksjon, når alle har det sånn?

Skrevet

Glidelås så de kan tisse uten å ta hele drakten av?

Anonymkode: 0ef4a...a42

Skrevet

Av en eller annen syk syk grunn blir jeg litt kåt av det. Vet ikke hvorfor. Lenge siden jeg har vært borti mannlig kjønnsorgan kanskje.

Anonymkode: 9448e...3d9

Skrevet

Flere enn meg som synes det ser ut som de norske herrene har matchende blå nettingstrømper på? ;) Men ærlig talt.. Skøytetrikot er så estetisk ute att det er like gøy å gjøre litt moro ut av det. Sånn tror jeg faktisk de har tenkt.

Anonymkode: 69585...c40

Skrevet

Det må jo være bevisst. Hvite ringer, lyseblå prikker eller hva det nå er midt på tissen. Det er sikkert skøyteverdens ekvivalent til store halefjær eller digre horn: "Se på tissen min. Den er større enn din. Jeg er nok bedre enn deg." Alternativt: "Jasså, så du glaner på tissen min?! Sånt gjør man da ikke. Skam deg og gå sakte!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...