Gå til innhold

Gleder meg til OL er ferdig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så man kan lese aktuelt stoff i avisene igjen. Imponerende de dom tar alle medaljene. Men så utrolig kjedelig å lese side opp og side ned om de som privatpersoner😴😴 

Anonymkode: 0a487...252

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får nesten ikke gjort jobben vår på grunn av det jævla OL-drite. Jobber kommunalt, med interkommunal IT-leverandør. Det er så mange som streamer og belastningen blir så stor at alle programmer, selv de som ikke er knyttet til nettet går saaakte. Selv å skrive noe i et Word-dokument er nærmest umulig. En skikkelig tålmodighetsprøve! Tenk om folk kunne jobbet i arbeidstida si?! Lurer på hva disse folkene gjør til vanlig i arbeidstiden. Vi har ikke tid eller mulighet til å se på OL i min enhet. Dette gjelder jo mange kommuner, ikke bare den jeg jobber i.

Anonymkode: a89d2...f3a

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi får nesten ikke gjort jobben vår på grunn av det jævla OL-drite. Jobber kommunalt, med interkommunal IT-leverandør. Det er så mange som streamer og belastningen blir så stor at alle programmer, selv de som ikke er knyttet til nettet går saaakte. Selv å skrive noe i et Word-dokument er nærmest umulig. En skikkelig tålmodighetsprøve! Tenk om folk kunne jobbet i arbeidstida si?! Lurer på hva disse folkene gjør til vanlig i arbeidstiden. Vi har ikke tid eller mulighet til å se på OL i min enhet. Dette gjelder jo mange kommuner, ikke bare den jeg jobber i.

Du mener vel OL-dritet? Å OL-drite er noe helt annet, uten at jeg vet helt hva. Kanskje er det når man blir så lei av OL at man heller går for å drite?

Anonymkode: 3cb56...51c

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du mener vel OL-dritet? Å OL-drite er noe helt annet, uten at jeg vet helt hva. Kanskje er det når man blir så lei av OL at man heller går for å drite?

Nå var det du som satte det i infinitiv, ikke jeg. Det et sånn det skrives her hvor jeg bor, når man snakker om at noe er drit... Så det blir kanskje dialekt, du får melde meg til forumgudene. 

Skrevet

Elsker ol! Er skikkelig ol-stemning på jobb i barnehagen. Ungene er ville, ser litt på ol, snakker myyye om ol, og ute har vi ol omtrent hver dag, etter initiativ fra ungene. Stafett, skiskyting, you name it. 

Det er snakk om noen uker hvert 4.år, følg med litt, kanskje det blir gøy?

Anonymkode: 06bd4...99d

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå var det du som satte det i infinitiv, ikke jeg. Det et sånn det skrives her hvor jeg bor, når man snakker om at noe er drit... Så det blir kanskje dialekt, du får melde meg til forumgudene. 

Oi, oi, oi så selvhøytidelig😂

Skrevet

OL er hyggelig det, men da fysioterapeuten dro frem laptopen og satte på livesending høyt idag må jeg si jeg ble litt satt ut. Kunne iallefall ha spurt (da hadde det vært ok). I tillegg brukte han en hel del tid på leting etter signal mens jeg lå halvnaken på benken 😅 Han var rimelig ivrig på å få meg ut dørene idag gitt.

Skrevet
10 minutter siden, Mumua skrev:

OL er hyggelig det, men da fysioterapeuten dro frem laptopen og satte på livesending høyt idag må jeg si jeg ble litt satt ut. Kunne iallefall ha spurt (da hadde det vært ok). I tillegg brukte han en hel del tid på leting etter signal mens jeg lå halvnaken på benken 😅 Han var rimelig ivrig på å få meg ut dørene idag gitt.

Huff, blir flau over at en kollega kan gjøre noe slikt. I hvert fall uten å spørre. I tillegg burde det ikke vært annet enn ev. radio så lenge han jobbet med deg, for ser han på tv mens han jobber er han ikke konsentrert nok.

Men ellers enig - OL er hyggelig. Koser meg med sendingene jeg får med meg, jeg. Utøverne som er i OL har jobbet langt mer enn de fleste forstår. Nå ser vi glansbildet av toppidretten. Baksiden ser vi sjelden. All ære til utøverne og støtteapparat og familie rundt dem! Det er fantastisk moro at norske utøvere gjør det så bra i dette OL'et. Det er kanskje ikke helt heldig med denne dominansen mtp. rekrutering til vinteridrett i andre land... men moro er det ;)

Anonymkode: 7c36a...0c7

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Elsker ol! Er skikkelig ol-stemning på jobb i barnehagen. Ungene er ville, ser litt på ol, snakker myyye om ol, og ute har vi ol omtrent hver dag, etter initiativ fra ungene. Stafett, skiskyting, you name it. 

Nope - OL blir aldri gøy. Aldri vært det heller.

Anonymkode: 41539...b8f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nope - OL blir aldri gøy. Aldri vært det heller.

Anonymkode: 41539...b8f

Det er hva man gjør det til.

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men det ER jo ikke èn gang hvert 4. år. Vinter-OL er hvert 4. år, ja, men så har man sommer-OL, VM og Em i fotball, håndball og ishockey, Bislet games, og Gud vet hva det er for noe alt sammen. Alt er jo BARE hvert andre, tredje, fjerde år.

Det er noe hele tiden, og for sånne som meg, som gir fullstendig beng, så er det frustrerende å se hele samfunnet gå i stå fordi folk skal se på tv hele arbeidsdagen.

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oi, oi, oi så selvhøytidelig😂

Du kunne trengt en ordbok😂😂

Skrevet

Heia OL ! 😃 

Anonymkode: 27a55...f82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...