Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #1 Skrevet 21. februar 2018 Jeg har aldri helt skjønt hvorfor alle vet hvem de er? Hva er de kjent for og hvorfor er alle kjent? Jeg skjønner jo at det er en realityserie, men det må da være en grunn til at noen kom på å lage en serie om de? Jeg ser tydeligvis på gamle episoder (tv2 livsstil) og der var det en av dem med leppefyll og botox som påsto at hun ikke var 18 år enda?? Hun såg lett ut som en fin 30 åring. Anonymkode: f6ba1...db8
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #2 Skrevet 21. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri helt skjønt hvorfor alle vet hvem de er? Hva er de kjent for og hvorfor er alle kjent? Jeg skjønner jo at det er en realityserie, men det må da være en grunn til at noen kom på å lage en serie om de? Jeg ser tydeligvis på gamle episoder (tv2 livsstil) og der var det en av dem med leppefyll og botox som påsto at hun ikke var 18 år enda?? Hun såg lett ut som en fin 30 åring. Anonymkode: f6ba1...db8 Det var vel en av de yngste jentene det da? Anonymkode: 127d0...05f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå