Gå til innhold

Dårlig mamma med en dag uten middag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er slik mannen beskrev meg i går. 

Jeg er på dag 3 med feber og alt gikk rundt. Greide ikke stå ved kjøkkenbenken å ordne middag som jeg pleier (alt i fra bunn)...

Så jeg serverte brødskiver til barna, og de sa ikke noe på det selv.. De spiste seg gode og mette..

Mannen gikk ut for å spise.. Jeg har ikke spist noe selv på et par dager da jeg er så kvalm og har feber. Er gravid i 2. tri.

Virkelig, det skader vel ikke barna å gå en dag uten middag?? Skal sies at de spiser dobbel middag på treningsdagene to dager i uka. I dag er en slik dag, så står med middag nummer to i ovnen nå. Skal tukte i meg et glass melk nå for det må jo være mer næring i det enn brus.

Anonymkode: 2df1d...9ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er vel mannen din som ikke kan fikse mat til ungene.

Vi spiser ikke ordentlig middag hver dag. Noen dager er middag pølser, grøt eller fiskekaker med skiver til.

Skrevet

Hvorfor i all verden kunne ikke din mann lage middag?? 

Skrevet

Nei du er ikke noen dårlig mor, men mannen din er en drittsekk! 

Anonymkode: 660d4...362

Skrevet

Nei herlighet.

Her hopper vi over middag og spiser heller noe raskt nesten hver tirsdag, onsdag og torsdag på grunn av treninger og aktiviteter. At alle er friske, mette og raske er viktigst.

Anonymkode: 4f410...8be

Skrevet

Og grunnen til at han ikke ordner mat til ungene når du er syk og dårlig kan stå på beina er...?

Om han valgte å gå ut å spise i stedet for brødskivene så kunne han jo bare tatt barna med seg. Da kunne du fått en hvil og kanskje blitt littegrann fortere frisk.

Latterlig mann! Og du høres ut som en hlimrende mor!

Anonymkode: 189e9...7a8

Skrevet

Er du seriøs? Har du gifta deg med en undermåls?

Anonymkode: 4aff0...1a5

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er på dag 3 med feber og alt gikk rundt. Greide ikke stå ved kjøkkenbenken å ordne middag som jeg pleier (alt i fra bunn)...

Så jeg serverte brødskiver til barna, og de sa ikke noe på det selv.. De spiste seg gode og mette..

Mannen gikk ut for å spise.. Jeg har ikke spist noe selv på et par dager da jeg er så kvalm og har feber. Er gravid i 2. tri.

Virkelig, det skader vel ikke barna å gå en dag uten middag?? Skal sies at de spiser dobbel middag på treningsdagene to dager i uka. I dag er en slik dag, så står med middag nummer to i ovnen nå. Skal tukte i meg et glass melk nå for det må jo være mer næring i det enn brus.

Foe en idiot. Magler han armert og bein siden han ikke kunne lage mat til alle sammen, inkludert du som er syk. For en egosentrisk tufs. Og hvis han synes det var så ille, hvorfor tok han ikke med seg barna ut for å spise, det var ikke så farlig med de kanskje? Nei, du er ingen dårlig mamma. Men han er en dårlig og egoistisk selvsentrert pappa og partner

Anonymkode: d7108...add

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Foe en idiot. Magler han armert og bein siden han ikke kunne lage mat til alle sammen, inkludert du som er syk. For en egosentrisk tufs. Og hvis han synes det var så ille, hvorfor tok han ikke med seg barna ut for å spise, det var ikke så farlig med de kanskje? Nei, du er ingen dårlig mamma. Men han er en dårlig og egoistisk selvsentrert pappa og partner

*mangler han armer og bein*

Skrevet

Uff, hvor finner dere disse mannfolka??

Anonymkode: 9d6d1...f76

Skrevet

Du er ingen dårlig mamma, men hans evner som far og ektemann kan det stilles spørsmål ved. 

Skrevet

Alt dere damer finner dere i altså..

Anonymkode: bb92c...409

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du ba han vel dra dit peppern gror?

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff, hvor finner dere disse mannfolka??

Anonymkode: 9d6d1...f76

De er ikke slik de første årene vettu.

Anonymkode: a1333...a46

Skrevet

Nei. Men jeg stusser litt på at du må spørre om det her. Svaret er helt åpenbart. Og hvis det er så viktig for mannen din ordner han det selv. 

Men det virker jo som om det kan være mer som ikke henger på greip hjemme hos dere. Eller kom dette helt ut av det blå?

hvis ikke må du kanskje finne ut av om

- dette en holdning og en ordning som du kan holde ut?

- du skal begynne å oppdra mannen. Så han tar i et tak, ser deg og dine behov og litt lenger enn sin egen nese. 

- eller om denne mannen er verdt å leve med?

Anonymkode: 792b3...d41

Skrevet (endret)

Neida det går helt fint

Endret av me_87
Skrevet

Jeg tror ikke HI spør, men trenger å ventilere irritasjon og aggresjon.

Han er en dust! Og selv om han ikke var slik de siste årene, er han slik nå.

1. Han kunne laget middag til dere alle selv, om det så ikke var fra bunnen, varme pølser, en pose med pytt i panne, ferdigpizza, osv.

2. Han kunne tatt med barna så du fikk hvilt deg. Hvem drar ut og spiser alene mens resten av familien sitter hjemme uten grunn?

3. Han kunne tatt med seg mat hjem til den syke konen sin.

4.  Han kaller deg en dårlig mor?? Han bør ta en titt på seg selv! Dette punktet burde stå som et stort nr 1 forresten.

Jeg pleier aldri å rope at noen bør gå fra hverandre, men jeg kunne aldri levd med en så lite empatisk person.

Anonymkode: 62083...567

Skrevet

Jeg har også vært syk noen dager nå og ungene har fått frossen pizza, laget seg ostesmørbrød og pølser i brød. 

Jeg står ikke over grytene når jeg er syk med omgangssyken(Jeg og minstemann som car syke). Mannen var bortreist så de to eldste måtte klare seg selv med middagslagingen.

Men nei du er ingen dårlig mor av den grunn. Ingen må ha middag hver dag. 

Anonymkode: 4129b...eb2

Skrevet

Nei herlighet, ingen har vondt av brødskiver til middag av og til.

Men du har en skikkelig drittsekk til mann!

Vært hangling her siste to ukene også, alle har hanglet etter tur, det har vært feber, vondt i magen, hosting osv. Så her har det vært mange enkle middager altså, det har vært toast, brødskive med eggerøre, grandiosa, rundstykke med fiskekake inni, fjorland risgrøt osv.

Anonymkode: 2f9c6...163

Skrevet

Hvorfor i all verden kunne han ikke ta med seg barna ut og spise??? Og så ta med noe hjem til deg??

Han høres ut som en drittsekk!!! Meg, meg meg!!!!

Anonymkode: 3b000...8eb

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i all verden kunne han ikke ta med seg barna ut og spise??? Og så ta med noe hjem til deg??

Han høres ut som en drittsekk!!! Meg, meg meg!!!!

Anonymkode: 3b000...8eb

Du må da skjønne at det er altfor mye stress for en mann å ta med seg barna alene ut å spise,tenk om barna skulle slå seg vrang :P

Anonymkode: 31b2d...5d9

Skrevet

Er dette reelt? Mannen gikk ut alene og spiste fordi du var syk, er gravid og orket bare å lage skiver til barna? Du skulle kastet ut hele "mannen"! 

Når jeg leser her inne er jeg evig takknemlig for at mannen min er en ekte mann..

Anonymkode: 3004e...a31

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette.

Anonymkode: ccc2a...7c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...