Gå til innhold

Hvordan lette MIN hverdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor sammen med en mann som har vært til og fra en stund Dvs at han er søt i det ene øyeblikket og lemmen i det neste, sprekk ferdig.

Jeg har greid å roe han på de punktene han ikke kan klage på. Dvs at jeg gjør alt hjemme. Jeg tar lekser, pugger til prøver,  bader/dusjer barna, samme med bikkja, maten, vasken, klæra etc.

Jeg er den av oss som har jobb også, selv om jeg jobber hjemme i fra, så jobber jeg. Hver dag.

Han er møkke sur for at det er lite penger i kassa nå, siden de 3 siste mnd ikke har blitt de største utbetalingene siden jeg jobber provisjons basert. Grunnen er jo enkel, vi har 3 barn som har vært skikkelig syke i tur og orden, og jeg løper til lege, legevakt og sykehus med dem. Jeg er nå selv blitt syk, og er på samme tid gravid med nummer 4.

Her i går ble jeg litt irritert over at han sender minste inn i dusjen til meg, da jeg håpet på å få tatt leggene en gang før fødsel...

Men siden jeg hadde valgt å få disse ungene så hadde jeg ikke den retten lengre smeller det i fra han..

Han har søkt jobben nå en god stund og har begynt å si nei til de jobbene han får...kommer med unnskyldninger som at det er for vanskelige jobber, eller dårlige tider å jobbe, vanlig ni til fire jobb..

Hva fanken da?? Jeg skjønner jeg har sydd puter under armene på han men det får være grenser.. Så jeg spurte hva han hadde tenkt til å gjøre fremover.. Jo han skulle få seg jobb og flytte for seg selv. Okay....??

Jeg er utslitt og må nå jobbe mye de neste dagene siden jeg har ligget rett ut med feber. Han bidrar jo ikke hjemme. Skal sier at han følger barna til skole og sport. Men da sitter han også på cafe eller henger med kompiser..

Trenger å lette hverdagen min og få ned kaosfaktoren. Tips?

Ja han skal få flytte. Ikke tenkt til å hindre han.

Anonymkode: 46fe0...cb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer alltid på ved slike innlegg hva som gjør at man velger å få så mange barn med en så udugelig mann...

Men... Jeg synes du skal ta ham på ordet og kast ham ut. Ikke bare sitt passiv og vent på hans trusler om flytting. Du har jo ingen nytte av ham lenger, han er bare dødkjøtt i forholdet, han gir deg ekstrabelastninger. Ikke minst utnytter han deg rått! Du er gravid, du jobber, du gjør alt i hjemmet, han gjør minimalt med barna. Han kaster bort penger på café til tross for at han ikke har jobb - og så klager han til deg fordi du ikke tjener nok penger...

Så hvordan lette din hverdag? Kvitt deg med den blodigla som du nå tillater snylter på deg og trykker deg ned.

Bestill timer på familievernkontoret så fort som mulig. Dit må dere uansett til mekling.

Anonymkode: 7c79e...0ee

Skrevet

Åh hjelpe meg, hva er det du godtar? Har du krevd en grunn til at han er sånn? 

Anonymkode: da3df...783

Skrevet

Hvorfor får du barn med denne «kjekkasen»? 

Flytt ut med en gang og la barna ha lite samvær så de ikke blir påvirket av han.

Anonymkode: 3a51d...68a

Skrevet

Kast han ut i dag!

Bestill time på familievernkontoret til mekling og få orden på det økonomiske. Denne mannen kommer aldri til å endre seg, og det er mye lettere å være alene om ansvaret når man er alene enn å føle seg ensom i et forhold.

Anonymkode: 97f78...ff4

Skrevet

Jeg bare fatter ikke:

1. hvor dere finner disse latsabbene, og

2. Hvorfor i alle dager får dere barn med dem?

3. Hvorfor stakk du ikke for lenge siden? 

Anonymkode: 25c9d...722

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bare fatter ikke:

1. hvor dere finner disse latsabbene, og

2. Hvorfor i alle dager får dere barn med dem?

3. Hvorfor stakk du ikke for lenge siden? 

Anonymkode: 25c9d...722

Det er helt utrolig at man presterer å få barn nr 4 med en sånn type

Anonymkode: 15566...902

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...