Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #1 Skrevet 21. februar 2018 Barnet mitt er litt over året og tann nr 5,6,7 og 8 kommer samtidig. Spiser som vanlig, noen ganger/mindre mer sulten. Barnet våkner om natten, får pupp og sovner igjen eller så skrikes det til daggry. Varierende. I dag har barnet vært våken i 10 timer. Jeg er helt alene med barnet, har foreldre som bistår med barnepass 2-3 ganger i uka når jeg jobber, har ikke fått barnehageplass enda. De er også i full jobb. Har spart en buffer på noen husleier siden jeg ikke har anledning til å jobbe fullt uten barnehageplass. Men føler pengene bare forsvinner gjennom fingrene mine. Mat, bleier, strømregning som har doblet seg fra fjor året. Inntekten jeg får er svært liten da jeg har gått ned i både stillingsprosent og lønn. Jeg er mentalt og fysisk sliten. Barnefar er ikke interessert , har nav innkreving på saken men de har ingenting å ta av. Er så ufattelig glad i barnet mitt, men føler meg tom. Hva kan jeg gjøre for å få det til å funke? Er det en vei ut av mørket jeg føler jeg befinner meg i? Anonymkode: e00f4...355
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #2 Skrevet 21. februar 2018 Hvor gammelt er barnet da? Du får vel bidragsforskudd, ekstra barnetrygd, særfradrag på skatten og gradert overgangsstønad? Hva med bostøtte? Når barnet blir 11 mnd vil du få kontantstøtte også. Når det kommer til søvn har jeg ingen råd annet enn å hvile når du kan. Det er tungt mens det står på, men det blir bedre. Ungen blir eldre og det blir mer søvn, hold ut Anonymkode: 87149...1c5
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #3 Skrevet 21. februar 2018 Stor klem! Du kan ta kontakt med Homestart om de finnes der du bor. De har frivillige som hjelper familier med barn under skolealder. Anonymkode: f63aa...dbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå