Gå til innhold

Hvordan skal jeg tolke mannen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har en jente som kommer innom  jobben i jobbsammenheng. Han rødmer hver gang han ser henne. Jeg har trodd at jeg har innbilt meg det. Men nå nettopp kom hun og da rødmet Han, han blir hele rød i ansiktet og på halsen.. kan han være forelsket i henne? Jeg er veldig lei meg og såret over dette. Men har ikke nevnt noe for han. Jeg vil ikke at han skal vite at jeg ser på ho som en han kan være forelsket i. Han sier hver dag at han elsker meg og vil være nær meg. Han er veldig kosete og vil at jeg skal sitte i armkroken hver kveld. Vi er et par alle ser på som veldig kjærlige og nær hverandre til tross for over 20 års forhold. Vi har sex flere ganger i uken og jeg har hele tiden trodd at der bare var oss to.

Men nå begynner jeg å bli litt mistenksom. Hvis han skulle være forelsket/betatt tror jeg ikke han vil gå noe videre med det eller sånn. Han snakker og opptrer helt profesjonell. Det er ingen kontakt mellom de bortsett fra når han ringer for å bestille varer eller ho kommer innom for å høre om vi trenger noe som jeg vet om. Ho snakket veldig hyggelig til meg også. 

Men jeg kjenner at dette er vondt, den følelsen av at han kanskje er betatt av en annen. Noen som har opplevd dette? 

Anonymkode: bee07...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han er betatt av henne synes han sikkert at det er ganske fryktelig selv også. Og det er neppe noe han kan gjøre med, annet enn det han tydeligvis gjør - ikke ha kontakt utover det han må og oppføre seg profesjonelt.

Hva skal du si til ham om det som vil gjøre situasjonen bedre? Han sier han elsker deg, han behandler deg bra, han vil fortsatt ha deg. Hva mer kan du kreve?

Jeg tenker at her er det bare å gi ham tid til å komme over det, og ikke gjøre saken større enn nødvendig ved å snakke med ham om det...

Anonymkode: f2599...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt normalt - og sunt - å bli betatt av andre fordi om man er i et godt forhold. 

La han ha følelsene sine i fred, det skader da ingen. 

Anonymkode: 7e07c...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men kommer han noen gang til å komme over Det, når ho fortsetter å komme innom? 

Anonymkode: bee07...ee1

Ja. Og når en sånn forgapelse går over, lurer man på hva i alle dager man så i den personen.

Anonymkode: 873e0...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som føler jeg har lest dette flere ganger tidligere? Denne tråden lages jo annenhver mnd av samme dame med samme problem og spørsmål. Ingenting har gått inn fra tidligere tråder, tydeligvis.

 

HI, ingen kan tolke mannen din for deg, er det noen som skulle kunne gjort det så er det deg. I stedet for å lage tråder om dette og overse alle svar hver gang, hvorfor ikke snakke med mannen din? Og jeg jobber også med mannen min, men aldri om det hadde gått hadde jeg vært så usikker som deg. Kanskje du burde vurdere å bytte jobb, ikke alle klarer å jobbe sammen.

Anonymkode: 6fed0...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Og når en sånn forgapelse går over, lurer man på hva i alle dager man så i den personen.

Anonymkode: 873e0...e8d

Haha, det skjer altfor ofte med meg😝

Nå er keg singel, skjer ikke så ofte lenger...

Anonymkode: 93000...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere opplevd at dette har skjedd med mannen deres før? Det er forferdelig vondt å se hvordan han rødmer og blir rar. Og i dag ringte hun igjen. Og da tok han den selv om vi egentlig var opptatt med en annen klient. Jeg vet ikke om jeg orker å ha det sånn. Dette gjør vondt😢

Anonymkode: bee07...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har dere opplevd at dette har skjedd med mannen deres før? Det er forferdelig vondt å se hvordan han rødmer og blir rar. Og i dag ringte hun igjen. Og da tok han den selv om vi egentlig var opptatt med en annen klient. Jeg vet ikke om jeg orker å ha det sånn. Dette gjør vondt😢

Anonymkode: bee07...ee1

Men kjære deg, da må du jo ta det opp med mannen din HI. Dersom dere har et såpass godt forhold som du beskriver, så bør dette være noe du fint kan fortelle ham. Si at du har merket at han blir rød og at du skjønner at han synes hun er fin. Og så kan du si at du synes det er leit, for at det er veldig merkbart.

Hvis du fortsatt velger å ikke si noe til ham, så er det jo fint lite å gjøre med dette.

Anonymkode: 15d88...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker slutter ikke å bli forelsket fordi de er i et forhold eller gift. Min samboer kommer nok til å oppleve det flere ganger før livet er over. Jeg også. Så er det slik at man stort sett bruker tiden på jobb og hjemme. Da er det på jobb man møter dem. Helt naturlig. La det gå. Bare vent. Skjer kanskje deg snart.

Anonymkode: 207ce...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På reaksjonen hans høres det heller ut som om de har hatt seg. Kanskje de hadde en greie før dere ble sammen? 

Anonymkode: 7a310...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de færreste går gjennom livet uten å bli betatt av andre. Er glad jeg ikke jobber sammen med mannen min..

Anonymkode: f70be...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2018 den 16.40, Anonym bruker skrev:

Bare meg som føler jeg har lest dette flere ganger tidligere? Denne tråden lages jo annenhver mnd av samme dame med samme problem og spørsmål. Ingenting har gått inn fra tidligere tråder, tydeligvis.

 

HI, ingen kan tolke mannen din for deg, er det noen som skulle kunne gjort det så er det deg. I stedet for å lage tråder om dette og overse alle svar hver gang, hvorfor ikke snakke med mannen din? Og jeg jobber også med mannen min, men aldri om det hadde gått hadde jeg vært så usikker som deg. Kanskje du burde vurdere å bytte jobb, ikke alle klarer å jobbe sammen.

Anonymkode: 6fed0...ed2

Det samme tenkte jeg! Dette har jeg lest før!

Anonymkode: a633c...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har dere opplevd at dette har skjedd med mannen deres før? Det er forferdelig vondt å se hvordan han rødmer og blir rar. Og i dag ringte hun igjen. Og da tok han den selv om vi egentlig var opptatt med en annen klient. Jeg vet ikke om jeg orker å ha det sånn. Dette gjør vondt😢

Anonymkode: bee07...ee1

Gjør noe med det da, snakk med han. Det er jo evigheter siden du la ut akkurat samme innlegg

Anonymkode: 33f7a...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har dere opplevd at dette har skjedd med mannen deres før? Det er forferdelig vondt å se hvordan han rødmer og blir rar. Og i dag ringte hun igjen. Og da tok han den selv om vi egentlig var opptatt med en annen klient. Jeg vet ikke om jeg orker å ha det sånn. Dette gjør vondt😢

Anonymkode: bee07...ee1

"Kjære. Er du forelsket i XX? For sånn ser det altså ut. Jeg vet at tanker og følelser er vanskelige å kontrollere, men nå begynner det faktisk å bli smertefullt for meg å se på. For det påvirker også atferden din. Jeg håper det fins noe vi kan gjøre, for jeg elsker deg og har det innmari vondt nå."

Anonymkode: 873e0...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...