Gå til innhold

Dere med gutter 13-14 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke bukser bruker de? Ikke fotballgutt her, så typisk fotballstil utgår. Han passer ikke i slimfit, er ikke tjukk, men bredbygd som sin far. Jeg er litt lei av slappe joggebukser (som han foretrekker 🙄) og vil gjerne ha tips om behagelige, men ok bukser. 

Anonymkode: 60f4c...d1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er veldig moteinteressert. Han er ikke tynn, også bredbygd, grenser til lubben.

Han liker:

Dickies er en favoritt her, og ellers :

cordfløyelsbukser, litt sånn nesten dressbukser, og dongeribukser f.eks fra HM eller  Weekdays i mer relaxed fasong.

Anonymkode: 8711a...8ea

Skrevet

Slappe joggebukser med sig i rumpa og knær er favoritten. Får innimellom presset ham inn i jeans. Problemet er at han på et halvt år har gått fra å være en solid, kraftig plugg på ca 160 cm som nesten var litt overvektig til å bli en lang tynn stilk på 175 cm. Ingentlng passer ordentlig lengre.

Anonymkode: 14af9...54b

Skrevet

Er vel det samme hva du er lei av, vel? Det er han som skal gå med dem.

Skrevet
9 minutter siden, sug lut skrev:

Jaja, surpomp

Skrevet
10 minutter siden, sug lut skrev:

Samme tenker jeg! Vil de ha joggebukser så får de det her i huset. Alle 3.

Anonymkode: 31bdf...8ce

Skrevet

Min passer fremdeles de sorte stretch dongeriaktige buksene i 164 fra Cubus og bor i dem. Har 4-5 stykker som er helt like. Veldig stretch i dem så behagelige på. 

https://cubus.com/no/p/bukser/jeans/the-rocker-jeans/7184833_F990

Storebror gikk over til Jack & Jones da han vokste fra barneavdelingen, de begynner på 27 tommer i livet på noen bukser tror jeg så med et belte gikk det greit 

Anonymkode: d4724...641

Skrevet

Ingen her hadde gått i cordfløyel.. Det er ikke alderen som avgjør hvilke bukser de liker. Jeg vet veldig mye damer på 40+ hår med som ikke jeg ville gått med, så du hadde ikke funnet klær til meg ved å spørre hva damer på 40+ liker. Ei heller finner du klær til en 13-14- åring ved å spørre hva ukjente andre bruker. 

Anonymkode: e6222...498

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen her hadde gått i cordfløyel.. Det er ikke alderen som avgjør hvilke bukser de liker. Jeg vet veldig mye damer på 40+ hår med som ikke jeg ville gått med, så du hadde ikke funnet klær til meg ved å spørre hva damer på 40+ liker. Ei heller finner du klær til en 13-14- åring ved å spørre hva ukjente andre bruker. 

Anonymkode: e6222...498

Kjære vene, Dette er et diskusjonsforum og det er lov å spørre om råd.

Plutselig får en vite om noe en ikke kjente til, som type bukser til ungdom...

Skrevet

Riktignok bare 12 år, men skal helst bare gå i idrettsdressene. 

Jeg godtar at han vil gå i treningsklær for det meste, men kjøper gjerne litt sporty klær.. (treningsbukser som er trange i beina), Ikke sånne helgrå slaskete joggebukser. 

Her går det ofte i chinos om det er noe. De er pene og gode å gå i. Har også kjøpt noen bukser på KappAhl som er myke i stoffet selv om det er olabukser. 

På Sportmann har de også en del kule klær.. DC gensere etc.

Skrevet

Det var da voldsomt. Takk til dere som har svart ordentlig. Han må gjerne få gå i joggebukser, jeg går også ofte i joggebukser selv, men spurte bare etter tips om gode, behagelige bukser som ser litt bedre ut en slappe joggiser. 

Skrevet

Utenom joggebukser så har sønnen her myke jeans fra Nameit. Stesønnen har jeans fra HM, Zara og tja, litt ulike butikker. Ingen av dem er nøye på hva de går i. 

Anonymkode: 19cb8...fcf

Skrevet

H&m har en del bukser som er en mellomting. Myke dongribukser med strikk i livet og strikk nede på bena feks. Gode å bevege seg i og. Til og med min joggebukseelskede 10-åring har sagt at han liker de buksene fordi de er tøffe og de går an å spille fotball i ;) 

Anonymkode: 30af9...741

Skrevet

Har en i 9.klasse. Han går KUN i joggebukser og collegegensere med hette.Han har både vide og slimme joggebukser. Han nekter plent å gå i noe annet :)

Anonymkode: b3758...00b

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var da voldsomt. Takk til dere som har svart ordentlig. Han må gjerne få gå i joggebukser, jeg går også ofte i joggebukser selv, men spurte bare etter tips om gode, behagelige bukser som ser litt bedre ut en slappe joggiser. 

Hva med litt type turbukser?
https://www.stormberg.com/no/vestmarka-turbukse-ungdom-8-14.html#10203190001
https://www.stormberg.com/no/vestmarka-turbukse-ungdom-8-14.html#10203190001

https://www.magasinet.no/dovrefjell-active-bukse-til-barn?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Dovrefjell+Active+bukse+til+barn%2C+Shadow

Anonymkode: 9c0db...3d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...