Gå til innhold

Noen som har vinterferie uten planer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her jobba jeg mandag og tirsdag, har resten av uka fri med ungene..Idag blir det en rolig dag siden mellomste har legetime kl.12.30, i morgen skal eldste på sykehuset for å fjerne gips så da går mye av dagen der..På fredag kan vi finne på noe men ungene har ikke bestemt seg for hva enda..Vi må høre på sykehuset om hva eldste kan gjøre av skiaktiviteter rett etter gipsen på armen er fjernet.. Syns det virker som at alle har så mye planer for ferien...

Anonymkode: cdd59...034

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele uka fri her og tar dagene som de kommer. 

Var ute på langrenn hele søndagen, også blir det en tur i slalåmbakken i morgen. 

Ellers er det stille og rolig hjemme, besøk av noen venner, ute og leker, en tur på besøk til mormor. 

Anonymkode: 27320...db7

Skrevet

Jepp! Er lærling så har så dårlig lønn at jeg får sosialhjelp av NAV. Å pengene strekker ikke til å finne på ting i vinterferien. Men vi skal kose oss hjemme med baking,leking og se en god film :)

Anonymkode: 49e4e...3be

Skrevet

Ingen planer her. Jobb for både meg og mannen. Men jeg jobber deltid så har et par dager fri uansett. Ungene er imidlertid bortreist for noen dager. Den ene på vinterleir, den andre hos bestemor.

Anonymkode: 50a0d...9c2

Skrevet

Ingen planer anna enn å hente tidligere i barnehage og kose oss med litt ekstra tid hjemme, finne på ting i nærheten og ute og eventuelt bake litt :) skal sies at hovedgrunnen er termin om litt over 1 uke og at mannen har eget firma, men hadde ikke termin vært nært forestående eller minsten vært rundt 1/2 ville vi reist til familie eller hytte:)

Skrevet

Jobber hele uka begge to, finner på noe i helgene. Eldste skal få være med meg på jobb to dager 

Anonymkode: e0439...432

Skrevet

Snuppa skal i bhg hele uken.

Anonymkode: 3f3f0...f64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...