Gå til innhold

Petter uteligger - for en fin fyr..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lykkelig gift jeg altså..

Men den som. Får leve sammen med en så fin og omtenksom og smart mann.. er veldig heldig 😀

Verden skulle hatt mange slike..

Anonymkode: 892b0...b96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han er SÅ OVERRATED

Anonymkode: 064ad...a44

Skrevet

Han er en businessmann. De som lever med han får ikke oppleve han like mye og intenst som det vi ser på tv. 

Før han fikk suksess med "Petter-uteligger" konseptet var han polfarer og fjellklatrer. Sier seg selv at ikke han har hatt mye tid hjemme. Dette er en mann som dyrker karriere og ikke familieliv. Men for all del, mannen har gode og viktige verdier samt et ekstremt vinnende vesen. Koselig fyr. 

Anonymkode: 0cd4c...e45

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er en businessmann. De som lever med han får ikke oppleve han like mye og intenst som det vi ser på tv. 

Før han fikk suksess med "Petter-uteligger" konseptet var han polfarer og fjellklatrer. Sier seg selv at ikke han har hatt mye tid hjemme. Dette er en mann som dyrker karriere og ikke familieliv. Men for all del, mannen har gode og viktige verdier samt et ekstremt vinnende vesen. Koselig fyr. 

Enig 

Anonymkode: a121e...85c

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jepp. Som hans partner hadde jeg ikke godtatt at han bare stakk av og var borte så lenge, inkludert julen, dersom vi hadde hatt så små barn som han hadde da den første serien ble spilt inn. Men folk er jo forskjellige åpenbart. 

Anonymkode: a98c2...f18

Skrevet

Jeg gikk på videregående med han, og har dessverre ikke samme inntrykk som deg HI. Han er veldig Bærumsgutt.

Anonymkode: da38b...c0a

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gikk på videregående med han, og har dessverre ikke samme inntrykk som deg HI. Han er veldig Bærumsgutt.

Ja, for de færreste endrer jo fokus og verdier fra de er russ til de blir 30+. 

Anonymkode: a29c9...efe

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det var jo litt av poenget hans da han startet på prosjektet sitt også da. Og han var jo ærlig på de fordommene han fikk i fleisen og innsiktene han tilegnet seg under prosjektet. 

Anonymkode: a98c2...f18

Skrevet

Jeg har kun kjent han de årene han har vært innenfor rusmiljøet, og jeg må si at mitt inntrykk som pårørende , absolutt ikke er at han er noen businessmann, eller typisk bærumsgutt. Jeg tror nok de siste årene har forandret han, og de sier han også mye om i foredragene sine. Sympatisk og jordnær, fin fyr med et stort hjerte for å hjelpe noen av de som har falt utenfor i samfunnet. Syns han gjør mye godt for mange. Ingen kan hjelpe alle , men har virkelig bevist at det går an å hjelpe noen! 

Anonymkode: 87c17...28c

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har kun kjent han de årene han har vært innenfor rusmiljøet, og jeg må si at mitt inntrykk som pårørende , absolutt ikke er at han er noen businessmann, eller typisk bærumsgutt. Jeg tror nok de siste årene har forandret han, og de sier han også mye om i foredragene sine. Sympatisk og jordnær, fin fyr med et stort hjerte for å hjelpe noen av de som har falt utenfor i samfunnet. Syns han gjør mye godt for mange. Ingen kan hjelpe alle , men har virkelig bevist at det går an å hjelpe noen! 

Anonymkode: 87c17...28c

Poenget er at det ene ikke utelukker det andre. Hi fremmer han som en fantastisk partner, og joda, det kan han godt være. Men det han har holdt på med og det han nå holder på med er ikke forenelig med et a4 familieliv. Med det mener jeg at han nødvendigvis er mye borte i forbindelse med jobb. Og det han gjør (med gode hensikter) er i aller høyeste grad business, selvom han hjelper mange og har gode verdier til grunn for arbeidet er det ideen, visjonen og inntekten hans. Det er ikke sånn at alle som driver business spekulerer i valuta og sitter på kontor. Man kan også bidra til samfunnet. 

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Poenget er at det ene ikke utelukker det andre. Hi fremmer han som en fantastisk partner, og joda, det kan han godt være. Men det han har holdt på med og det han nå holder på med er ikke forenelig med et a4 familieliv. Med det mener jeg at han nødvendigvis er mye borte i forbindelse med jobb. Og det han gjør (med gode hensikter) er i aller høyeste grad business, selvom han hjelper mange og har gode verdier til grunn for arbeidet er det ideen, visjonen og inntekten hans. Det er ikke sånn at alle som driver business spekulerer i valuta og sitter på kontor. Man kan også bidra til samfunnet. 

Jeg ser at mitt hovedinnlegg ble flåsete ved at jeg begynte å dra perspektivet som livspartner inn i bildet. Jeg hadde nettopp sett filmen, og var så slått i bakken at jeg svevde litt avgårde. Det må ikke han få lide under :)

Det jeg mente var at han virker som en "hel ved" type. En som har et godt hjerte, ekte engasjement for andre og som får til ting som betyr så mye for dem han hjelper. 

Også tar jeg tilbake fokuset på han som livsledsager.. det har egentlig absolutt ingenting med saken å gjøre. Jeg ble bare litt svermerisk der et øyeblikk, og det får jeg ta på egen kappe :D

HI

Anonymkode: 892b0...b96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...