Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 Jeg er lykkelig gift jeg altså.. Men den som. Får leve sammen med en så fin og omtenksom og smart mann.. er veldig heldig 😀 Verden skulle hatt mange slike.. Anonymkode: 892b0...b96
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #2 Skrevet 21. februar 2018 han er SÅ OVERRATED Anonymkode: 064ad...a44
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #3 Skrevet 21. februar 2018 Han er en businessmann. De som lever med han får ikke oppleve han like mye og intenst som det vi ser på tv. Før han fikk suksess med "Petter-uteligger" konseptet var han polfarer og fjellklatrer. Sier seg selv at ikke han har hatt mye tid hjemme. Dette er en mann som dyrker karriere og ikke familieliv. Men for all del, mannen har gode og viktige verdier samt et ekstremt vinnende vesen. Koselig fyr. Anonymkode: 0cd4c...e45
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #4 Skrevet 21. februar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han er en businessmann. De som lever med han får ikke oppleve han like mye og intenst som det vi ser på tv. Før han fikk suksess med "Petter-uteligger" konseptet var han polfarer og fjellklatrer. Sier seg selv at ikke han har hatt mye tid hjemme. Dette er en mann som dyrker karriere og ikke familieliv. Men for all del, mannen har gode og viktige verdier samt et ekstremt vinnende vesen. Koselig fyr. Anonymkode: 0cd4c...e45 Enig Anonymkode: a121e...85c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #5 Skrevet 21. februar 2018 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han er en businessmann. De som lever med han får ikke oppleve han like mye og intenst som det vi ser på tv. Før han fikk suksess med "Petter-uteligger" konseptet var han polfarer og fjellklatrer. Sier seg selv at ikke han har hatt mye tid hjemme. Dette er en mann som dyrker karriere og ikke familieliv. Men for all del, mannen har gode og viktige verdier samt et ekstremt vinnende vesen. Koselig fyr. Anonymkode: 0cd4c...e45 Jepp. Som hans partner hadde jeg ikke godtatt at han bare stakk av og var borte så lenge, inkludert julen, dersom vi hadde hatt så små barn som han hadde da den første serien ble spilt inn. Men folk er jo forskjellige åpenbart. Anonymkode: a98c2...f18
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #6 Skrevet 21. februar 2018 Jeg gikk på videregående med han, og har dessverre ikke samme inntrykk som deg HI. Han er veldig Bærumsgutt. Anonymkode: da38b...c0a
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #7 Skrevet 21. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg gikk på videregående med han, og har dessverre ikke samme inntrykk som deg HI. Han er veldig Bærumsgutt. Anonymkode: da38b...c0a Ja, for de færreste endrer jo fokus og verdier fra de er russ til de blir 30+. Anonymkode: a29c9...efe
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #8 Skrevet 21. februar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg gikk på videregående med han, og har dessverre ikke samme inntrykk som deg HI. Han er veldig Bærumsgutt. Anonymkode: da38b...c0a Men det var jo litt av poenget hans da han startet på prosjektet sitt også da. Og han var jo ærlig på de fordommene han fikk i fleisen og innsiktene han tilegnet seg under prosjektet. Anonymkode: a98c2...f18
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #9 Skrevet 21. februar 2018 Jeg har kun kjent han de årene han har vært innenfor rusmiljøet, og jeg må si at mitt inntrykk som pårørende , absolutt ikke er at han er noen businessmann, eller typisk bærumsgutt. Jeg tror nok de siste årene har forandret han, og de sier han også mye om i foredragene sine. Sympatisk og jordnær, fin fyr med et stort hjerte for å hjelpe noen av de som har falt utenfor i samfunnet. Syns han gjør mye godt for mange. Ingen kan hjelpe alle , men har virkelig bevist at det går an å hjelpe noen! Anonymkode: 87c17...28c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #10 Skrevet 21. februar 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har kun kjent han de årene han har vært innenfor rusmiljøet, og jeg må si at mitt inntrykk som pårørende , absolutt ikke er at han er noen businessmann, eller typisk bærumsgutt. Jeg tror nok de siste årene har forandret han, og de sier han også mye om i foredragene sine. Sympatisk og jordnær, fin fyr med et stort hjerte for å hjelpe noen av de som har falt utenfor i samfunnet. Syns han gjør mye godt for mange. Ingen kan hjelpe alle , men har virkelig bevist at det går an å hjelpe noen! Anonymkode: 87c17...28c Poenget er at det ene ikke utelukker det andre. Hi fremmer han som en fantastisk partner, og joda, det kan han godt være. Men det han har holdt på med og det han nå holder på med er ikke forenelig med et a4 familieliv. Med det mener jeg at han nødvendigvis er mye borte i forbindelse med jobb. Og det han gjør (med gode hensikter) er i aller høyeste grad business, selvom han hjelper mange og har gode verdier til grunn for arbeidet er det ideen, visjonen og inntekten hans. Det er ikke sånn at alle som driver business spekulerer i valuta og sitter på kontor. Man kan også bidra til samfunnet. Anonymkode: 0cd4c...e45
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #11 Skrevet 21. februar 2018 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Poenget er at det ene ikke utelukker det andre. Hi fremmer han som en fantastisk partner, og joda, det kan han godt være. Men det han har holdt på med og det han nå holder på med er ikke forenelig med et a4 familieliv. Med det mener jeg at han nødvendigvis er mye borte i forbindelse med jobb. Og det han gjør (med gode hensikter) er i aller høyeste grad business, selvom han hjelper mange og har gode verdier til grunn for arbeidet er det ideen, visjonen og inntekten hans. Det er ikke sånn at alle som driver business spekulerer i valuta og sitter på kontor. Man kan også bidra til samfunnet. Anonymkode: 0cd4c...e45 Jeg ser at mitt hovedinnlegg ble flåsete ved at jeg begynte å dra perspektivet som livspartner inn i bildet. Jeg hadde nettopp sett filmen, og var så slått i bakken at jeg svevde litt avgårde. Det må ikke han få lide under Det jeg mente var at han virker som en "hel ved" type. En som har et godt hjerte, ekte engasjement for andre og som får til ting som betyr så mye for dem han hjelper. Også tar jeg tilbake fokuset på han som livsledsager.. det har egentlig absolutt ingenting med saken å gjøre. Jeg ble bare litt svermerisk der et øyeblikk, og det får jeg ta på egen kappe HI Anonymkode: 892b0...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå