Gå til innhold

Ny-singel og over-eksponert i sosiale medier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ny-singel venninne og ansiktet hennes er heile tida på Facebook, Snap og instagram. Blir nesten litt pinlig berørt over hennes tydelige behov for å vise seg fram heile tida. Som om hun bygger opp merkevaren "Seg sjølv".

Er det ikkje nye profilbilder så er det fleire bilder i div. album eller å kommentere på gamle bilder. Hennes bilder er der heiiiile tida. 

Finnes det en fin måte å tipse venninner på om at det blir alt for mye. 

Anonymkode: 4ecb1...73a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sansen for å være direkte, jeg. Man kan være direkte og likevel gjøre det på en ordentlig og omtenksom måte.

Anonymkode: a302e...0f4

Skrevet

Kan du ikke bare være en raus venninne og la henne leve igjennom denne fasen?

Jeg synes selfies generelt er superteit, men din venninne gjennomgår en form for livskrise og hadde fått slack av meg 

Anonymkode: a6a88...f1a

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes selfies generelt er superteit, men din venninne gjennomgår en form for livskrise og hadde fått slack av meg 

Enig. Raushet er på sin plass.

Anonymkode: 73b97...87e

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du vet at hun ikke blir flau i ettertid ville jeg latt henne holde på. 

Men hvis du vet at hun kanskje blir flau når fasen er over, ville jeg snakket litt forsiktig med henne. 

Anonymkode: 254c8...030

Skrevet

Dette har vel du strengt tatt ikke noe med... Hun er voksen, regner jeg med, og kan ta egne valg i livet uten å måtte rettferdiggjøre dem for deg? Hun har valgt å være aktiv på sosiale medier, det har ingen innvirkning på deg og ditt liv.

Anonymkode: d2341...5de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...