Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 Barnet mitt på 3 år har hatt feber i 2 uker i strekk. Fikk hevelse på ene siden av halsen for et par dager siden. Vært hos legen, men de gjorde meg ikke klokere. Er det normalt med så langvarig feber? Anonymkode: 5714a...5c5
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 ja det kan være helt vanlig Anonymkode: b9ca3...298
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 Sjekket for uvi? Anonymkode: 3ab8e...5e2
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #4 Skrevet 20. februar 2018 Nei, det er faktisk ikke vanlig. Det er ikke vanlig å ha feber i to uker uten at det er noe bakterielt. Det KAN skje, men vanlig er det ikke. Tok de CRP hos legen? Og hva sade om hevelsen på halsen? Anonymkode: 337ba...50f
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #5 Skrevet 20. februar 2018 Min datter filmen stor kul/hevelse på halsen for noen år siden. Hele ene siden på halsen var hovnet opp. Hun hadde også feber og generelt dårlig allmenntilstand. Hun ble sendt rett opp til barneavdelingen på sykehuset (av fastlegen). Hun hadde, såvidt jeg husker, en lymfekjertel i halsen som hadde hovnet opp noe voldsomt. Høy CRP osv. Hun ble umiddelbart satt på intravenøs antibiotika. Jeg ble på sykehuset med henne i en uke. Å ha feber så lenge tyder vel på at noe ikke er helt som det skal? Ville hørt med fastlegen en gang til, er rart å skulle avfeie dette...(men jeg er ingen lege, og skal ikke være påståelig...) Anonymkode: abcee...9b3
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #6 Skrevet 20. februar 2018 Nei, det er ikke vanlig Når var du hos lege? Jeg ville ringt igjen i morgen. Anonymkode: e8e27...5c6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #7 Skrevet 20. februar 2018 Den influensaen som har gått i det siste sitter veldig lenge.. Min hadde over 40 i feber i 8 dager. Hun hadde nok feber over 37 i flere dager enn det, men alt under 39 tok jeg som "ikke-feber" i den perioden. Kontakt selvølgelig lege når det varer så lenge, men greit å ha i bakhodet at det årets flu sitter lenge! Anonymkode: a43cb...74e
Linkii87 Skrevet 21. februar 2018 #8 Skrevet 21. februar 2018 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er faktisk ikke vanlig. Det er ikke vanlig å ha feber i to uker uten at det er noe bakterielt. Det KAN skje, men vanlig er det ikke. Tok de CRP hos legen? Og hva sade om hevelsen på halsen? Anonymkode: 337ba...50f Crp var fin! Hevelse enten i lymfekjertel eller betennelse i spyttekjertel..Føler de bare "gjetter"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå