Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 Min mann har vært i livet til min sønn fra han var 3 mnd. Vi har nå bodd sammen ogvært gifte i alle disse år, og min sønns biologiske far har mistet samværsretten av diverse årsaker. Han har fortsatt foreldreansvar. Dersom jeg faller fra.. er det mulig for min mann å beholde omsorgen for min sønn? Han ønsker dette sterkt, og jeg har skrevet viljeserklæring. Vi har to barn sammen i tillegg til mitt særkullsbarn. Grunnen til at tankene svirrer er at jeg var i en alvorlig ulykke for ett år siden, og det satte ting i perspektiv. Jeg var ikke langt fra døden. Hvordan går vi frem? Far til barnet mitt kjemper med nebb og klør for å få omsorgen tilbake, men det skjer ikke. Det ønsker heller ikke sønnen min som nå er 12 år. Han ser på min mann som den trygge havn. Anonymkode: 9468a...186
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min mann har vært i livet til min sønn fra han var 3 mnd. Vi har nå bodd sammen ogvært gifte i alle disse år, og min sønns biologiske far har mistet samværsretten av diverse årsaker. Han har fortsatt foreldreansvar. Dersom jeg faller fra.. er det mulig for min mann å beholde omsorgen for min sønn? Han ønsker dette sterkt, og jeg har skrevet viljeserklæring. Vi har to barn sammen i tillegg til mitt særkullsbarn. Grunnen til at tankene svirrer er at jeg var i en alvorlig ulykke for ett år siden, og det satte ting i perspektiv. Jeg var ikke langt fra døden. Hvordan går vi frem? Far til barnet mitt kjemper med nebb og klør for å få omsorgen tilbake, men det skjer ikke. Det ønsker heller ikke sønnen min som nå er 12 år. Han ser på min mann som den trygge havn. Anonymkode: 9468a...186 Hvis barnet ditt er 12 år, så kan han vel neppe tvangsflyttes. Anonymkode: dca34...2dc
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 Mannen din må bare sloss for det, kontakte barnevernet osv. Barnet selv skal høres når det er så stort, og at mannen din har fungert som far i alle år vil telle mer enn genetiske bånd i et slikt tilfelle. Er far fradømt retten til samvær? Det endres jo ikke selv om du skulle falle fra. Anonymkode: 04013...dc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå