Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 For tanken er jo god, og man bør jo bli smigret og glad for at folk orker. Men jeg venter barn nr fire. Driver og mistenker at min søster og mine venninner kommer til å arrangere noe, er mye spm lm å komme på middag en ettermiddag og lignende. Med mine første tre hadde jeg det og, like flaut og kleint hver gang. Jeg blir glad for at folk orker, men har vært så flau hver gang. Liker ikke å bli satt i fokus. Har ikke så mange venner heller, så det har blitt at de har hentet inn folk jeg ikke henger med, og da blir det ekstra fælt🙊🙊 Anonymkode: 91e6d...cab
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 Jeg sa i fra rett ut. Si det til søstern din at det er koselig , men uaktuelt 😊🌸 Anonymkode: 5d4f8...965
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 Da gir du beskjed til din søster og dine venner at det er veldig hyggelig om de planlegger noe slikt, men at det ikke er noe du ønsker, at det er hyggelig om de har lyst å kjøpe noe til deg/babyen før den kommer, men at da ønsker du å kun ha med de nærmeste, og at du vil gjerne vite om det på forhånd og være med å styre litt. Anonymkode: 6768c...103
Himmel og hav Skrevet 20. februar 2018 #4 Skrevet 20. februar 2018 Si at det er hyggelig om de kommer på middag, men at babyshower vil du ikke ha.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #5 Skrevet 20. februar 2018 Jeg hadde nok sagt det rett ut. " Håper ikke dere så mye som tenker på å lage babyshower nr4, for det blir bare pinlig!" Men så har jeg alltid vært klar på at jeg ikke ønsker det,så det ville kanskje blitt noe annet. Anonymkode: 989fc...4bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå