Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 Jeg føler meg skikkelig ensom idag, skal på jobb senere så da går det nok over. Men her er alle i huset borte. Hva gjør du nå? Anonymkode: ec8cb...1c9
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 Her er det vinterferie så jeg sitter i sofaen med pc'en, mens jentene mine sitter i den andre sofaen med hvert sitt nettbrett. Skikkelig sløv morgen i dag, men deilig det også av og til (var ute på ski i hele går så ingen dårlig samvittighet). Er vel på tide å komme seg i klærne nå, skal en tur til mormor og spise vafler etterpå Anonymkode: 33870...48c
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 Just now, Anonym bruker said: Her er det vinterferie så jeg sitter i sofaen med pc'en, mens jentene mine sitter i den andre sofaen med hvert sitt nettbrett. Skikkelig sløv morgen i dag, men deilig det også av og til (var ute på ski i hele går så ingen dårlig samvittighet). Er vel på tide å komme seg i klærne nå, skal en tur til mormor og spise vafler etterpå Anonymkode: 33870...48c Det hørtes koselig ut! Dere få ha en fin dag videre -hi Anonymkode: ec8cb...1c9
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #4 Skrevet 20. februar 2018 Ligger å ammer minsten i senga mens storesøster sitter nede å ser på TV. Hun blir snart hentet av bestefar og skal være hos de i vinterferien. Anonymkode: 11b57...453
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #5 Skrevet 20. februar 2018 2 minutes ago, Anonym bruker said: Ligger å ammer minsten i senga mens storesøster sitter nede å ser på TV. Hun blir snart hentet av bestefar og skal være hos de i vinterferien. Anonymkode: 11b57...453 Hørtes ut som en koselig og rolig morgen - Hi Anonymkode: ec8cb...1c9
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #6 Skrevet 20. februar 2018 3 hours ago, Anonym bruker said: Her er det vinterferie så jeg sitter i sofaen med pc'en, mens jentene mine sitter i den andre sofaen med hvert sitt nettbrett. Skikkelig sløv morgen i dag, men deilig det også av og til (var ute på ski i hele går så ingen dårlig samvittighet). Er vel på tide å komme seg i klærne nå, skal en tur til mormor og spise vafler etterpå Anonymkode: 33870...48c veldig koselig Anonymkode: 75542...759
Superdolly Skrevet 20. februar 2018 #7 Skrevet 20. februar 2018 Jeg er dårlig. Forkjølet og har feber. Så jeg sitter i sofaen og snufser og hoster og surfer og har et tv-program som surrer i bakgrunnen.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #8 Skrevet 20. februar 2018 Du er ensom fordi du er hjemme alene? Anonymkode: b6a23...01a
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #9 Skrevet 20. februar 2018 Jeg sitter og GRÅTER, fordi sønnen på 10 år har sittet og spilt Fortnight i hele dag uten stans, fordi han har ingen venner som vil finne på noe. Jeg prøver å finne på aktiviteter, men det eneste han vil (trampoline-park, badeland) koster alt for mye til at vi kan gjøre det hver dag i ferien. Så JA, jeg føler meg ensom og alene oppi dette, men mest bekymret for sønnen min 💔 Anonymkode: cb59c...362
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #10 Skrevet 20. februar 2018 Da er det på tide å begrense spillinga! Uten skjerm må han finne på noe annet. Kanskje ut en tur? Anonymkode: 49842...ad7
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #11 Skrevet 20. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Da er det på tide å begrense spillinga! Uten skjerm må han finne på noe annet. Kanskje ut en tur? Anonymkode: 49842...ad7 Han finner ikke på annet. Ingen barn i nærheten. Det er iskaldt og snør ute. Men skal dra han med i lysløypa etter middag. Må si at hjemmeferie (og livet) med barn er en gedigen skuffelse. Må vel bare holde ut. Anonymkode: cb59c...362
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #12 Skrevet 20. februar 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: og livet) med barn er en gedigen skuffelse Det er du som har ansvaret for og må gjøre noe med Anonymkode: b6a23...01a
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #13 Skrevet 20. februar 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han finner ikke på annet. Ingen barn i nærheten. Det er iskaldt og snør ute. Men skal dra han med i lysløypa etter middag. Må si at hjemmeferie (og livet) med barn er en gedigen skuffelse. Må vel bare holde ut. Anonymkode: cb59c...362 Ofte blir det også hva man gjør det til. Barn tåler å være ute i kulda. Men man kan også aktivisere de inne, uten at det må være dataspill. Anonymkode: c7dec...6ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå