Gå til innhold

Så pinlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ei som spurte meg i dag om jeg skal ha baby. Det skal jeg ikke. Er klar over at jeg ikke er sylslank, men trodde ikke jeg så gravid ut heller. Gikk riktig nok i arbeidsklær (helsevesen), men alikevel. Ble faktisk lei meg🙁 

Anonymkode: 936dc...1b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg svart: "Nei, det skal jeg ikke. Jeg er bare litt chubby". Så kunne hun som spurte spørsmålet heller hatt dårlig samvittighet resten av dagen.

PS: Viss du synes det er pinlig at du er litt større en vanlig, så må du gjøre noe med det! :-)

Anonymkode: 21f56...533

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da hadde jeg svart: "Nei, det skal jeg ikke. Jeg er bare litt chubby". Så kunne hun som spurte spørsmålet heller hatt dårlig samvittighet resten av dagen.

PS: Viss du synes det er pinlig at du er litt større en vanlig, så må du gjøre noe med det! :-)

Jeg ble så paff, så jeg bare svarte at, nei, jeg er ikke det, det bare ser sånn ut. Hun som sa dette er ganske så chubby selv, mye mer enn meg. 

Jeg syns ikke det er pinlig at jeg har noen kilo ekstra, men skulle selvsagt ha sett at jeg ikke hadde noe ekstra. Jobber uansett med saken☺ 

Syns bare det er ganske så dristig å spørre om noe sånt. Har vært i tvil mange ganger selv, men spør aldri da jeg vet at det kan slå veldig feil ut. Ble egentlig ganske sur på henne🙄

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble så paff, så jeg bare svarte at, nei, jeg er ikke det, det bare ser sånn ut. Hun som sa dette er ganske så chubby selv, mye mer enn meg. 

Jeg syns ikke det er pinlig at jeg har noen kilo ekstra, men skulle selvsagt ha sett at jeg ikke hadde noe ekstra. Jobber uansett med saken☺ 

Syns bare det er ganske så dristig å spørre om noe sånt. Har vært i tvil mange ganger selv, men spør aldri da jeg vet at det kan slå veldig feil ut. Ble egentlig ganske sur på henne🙄

Jaja, helt klart! Er fullstendig enig med deg. Hadde blitt sur selv :P

Skrevet

Det er veldig ufint og tegn på dårlige sosiale antenner/dårlig oppdragelse. Enhver kan selvfølgelig være uheldig å plumpe ut med noe sånt, men da bør man notere seg til senere at man ikke babler ut med det første som detter inn i hodet.

Noen legger fort på seg på magen, eller er plaget med mye luft som gjør magen utspent. Da kan man lettere se gravid ut når man har noen kilo for mye. Er plaget av IBS selv, og har fått samme spørsmål som deg. Har ikke samme positive oppfatning av personen som spurte om dette, som jeg hadde før.

Anonymkode: 22619...717

Skrevet

Ene naboen her spurte om det, eldre dame. Jeg svarte at neida, jeg er ikke gravid, bare litt tjukk, og hun ble helt satt ut.

To dager senere sto hun på døra her med en liten blomst og sa unnskyld, det ble nesten enda kleinere ;)

Tror ikke hun stiller det spørsmålet igjen til noen før det ikke lenger er noen tvil gitt.

Anonymkode: 9b986...31d

Skrevet

Herregud så hårsåre dere er. Jeg har også opplevd det, jeg bare lo og sa at magen kun var flesk. Ikke noe å bli fornærma for. Det er jo ikke akkurat en overraskelse? Vi som er litt småfeite vet jo godt om det selv.

Anonymkode: 234ad...27c

Skrevet

Husker jeg var i en konfirmasjon , jeg var vel 23 år. 5 år før jeg fikk barn.

Ute på tunet kommer et inngiftet familiemedlem bort til meg og roper " Gratulerer så mye ! Laaaang pause. Så koselig at du skal ha barn!" 

Jeg står helt paff og bare avkrefter det.

Jeg ble faktisk veldig lei meg. Å gape det ut foran alle. Ikke var jeg lubben heller, men jeg hadde dårlig selvtillit og bilde på den tiden. Grua meg til selskapet fra før av. Ingen andre i familien var gravide heller. 

Jeg har en stemor som har plumpa uti samme situasjon. Ho har fått høre det at slik sier man bare ikke til folk.

Anonymkode: e33fe...d05

Skrevet

En kollega spurte meg også - jeg var syk og hadde lagt på meg. Da jeg svarte «nei, jeg er bare feit», spurte hun «Er du HELT sikker?» 😂   Omg... Jeg skulle kanskje sagt at jeg var det, og sett hva som hadde skjedd. Hun måtte i såfall ha venta lenge på den ungen.

Anonymkode: 27c5f...da2

Skrevet

Veldig frekt. Det er pinlig for henne. Folk burde bare la være å kommentere på folks kropper. 

Anonymkode: 1b6c7...b4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...