Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #1 Skrevet 19. februar 2018 Nå skal det endelig avgjøres en gang for alle hva som skjedde og hvem som forårsaket skadene den lille jenta på 1 år døde av. Måtte sannheten komme frem og ro senke seg over de involverte, for en grusom sak, stakkars lille barn. Anonymkode: 7fa92...316
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #2 Skrevet 19. februar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå skal det endelig avgjøres en gang for alle hva som skjedde og hvem som forårsaket skadene den lille jenta på 1 år døde av. Måtte sannheten komme frem og ro senke seg over de involverte, for en grusom sak, stakkars lille barn. Anonymkode: 7fa92...316 Din jævla hyene. Anonymkode: 292fa...c1b
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Din jævla hyene. Anonymkode: 292fa...c1b Fordi jeg synes det er bra at saken endelig skal få en avslutning og kunne lukkes? Er ikke ute etter detaljer eller sverte noen eller noe som helst, men jeg bor på samme sted og jeg synes faktisk det er fælt at en slik sak står uavklart i 10-12 år. Altfor ofte dessverre så henlegges saker der barn skades og/eller dør. Anonymkode: 7fa92...316
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #4 Skrevet 20. februar 2018 Aner ikke hva du snakker om jeg, er det noe jeg burde kjent til? Anonymkode: b7bec...aaf
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #5 Skrevet 20. februar 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi jeg synes det er bra at saken endelig skal få en avslutning og kunne lukkes? Er ikke ute etter detaljer eller sverte noen eller noe som helst, men jeg bor på samme sted og jeg synes faktisk det er fælt at en slik sak står uavklart i 10-12 år. Altfor ofte dessverre så henlegges saker der barn skades og/eller dør. Anonymkode: 7fa92...316 Nei, fordi du lager tråder hver gang det er en ulykke, kriminalsak eller noe annet som tilfredsstiller din sensasjonslyst. Anonymkode: 292fa...c1b
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #6 Skrevet 20. februar 2018 Det er bra at saken kommer opp og at det kan bli en endelig avslutning på saken. Kjenner til begge parter og bor i området. Anonymkode: 2f962...82b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå