Gå til innhold

Fortsetter forholdet av praktiske årsaker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min mann har vært sammen i 14år. Vi har 3 barn i alderen 1år - 13år.

Vi er verdens beste venner og vi fungerer utrolig fint sammen som en familie. Vi har alltid noe å prate om og deler mye felles interesse, samtidig er vi nok så lik i syn og meninger så vi har det veldig greit sammen som venner. 

Når det kommer til å være intime så er det noe vi begge har innsett at det er derfor vi holder ting gående kun for praktiske årsaker. Dvs vi har ikke sex, koser ikke osv. Jeg å yngste datteren vår på 1år sover på vårt soverom og mannen på gjesterommet. Han valgte frivillg dette og vi begge er fornøyd med denne løsningen.

Jeg savner sex og voksen nærhet men samtidig så frister ikke mannen. Dette har jeg ikke sagt ordrett ut men begge har pratet sammen der vi innrømmet begge at vi kun føler vennskap følelser og mor / far til våre barn men ingen av oss viste helt hvordan vi skal avslutte ting.

Vi har fortsatt å leve slik siste 3årene. Minstemann var ikke planlagt men før jeg ble gravid hendte det seg vi hadde sex, mest for at vi begge gikk med skam og skyldfølelse for den andre kunne vi fortelle hverandre for noen mnd siden. 

Greia er , hvor lenge kan man holde det slik ? Har noen andre vært igjennom samme ?

Tror vi begge gruer oss for å bo alene , aleneansvar , mye mindre inntekt osv. Vi leier bolig og jeg er den som kommer værst ut ettersom jeg har mye mindre inntekt enn min mann. 

Vi pratet igjen sammen for noen mnd siden og begge er fortsatt enig at vi er verdens beste venner og foreldre team men ingen kjærlighetsmateriale for hverandre. Igjen så viste ingen av oss hva vi gjør som neste steg.....

Anonymkode: 95f95...c2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når dere fungerer så godt slik så ser jeg ingen grunn til å endre dette.

Snakk med din mann om å ha et åpent forhold så dere får dekket dette behovet.

Og sett i gang å spare litt til den tiden, om den tiden kommer, at dere går fra hverandre.

Anonymkode: a33fd...334

Skrevet

For noen år siden hadde dette vært et perfekt ekteskap. Fungere bra sammen, felles barn, felles verdier og gjensidig respekt.

Hvor mye betyr forelskelse og sex for deg? Tror gjerne lidenskap og forelskelse brenner ut hos de fleste "langtidsforhold"

Anonymkode: c9cf2...699

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...