Gå til innhold

Flere som er møkk lei snø nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gleder jeg meg helt vilt til småsko, joggesko , sykkel og grilling . Kan virkelig ikke huske å ha hatt så mye snø som nå. Nå er jeg rimelig klar for vår🌸

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke lei av snøen :)

Blir fint med vår og lettere klær, men er mye mer fornøyd når jeg fokuserer på den årstiden vi er i og ser fordelene i det.

Det er jo så vakkert med denne snøen :)

Anonymkode: 4499e...522

Skrevet

Ja! Det var veldig koselig at det kom mer snø enn i fjor, slik at vi kan ake og gå på ski, men nå har vi rett og slett ikke plass til mer. Aner ikke hva vi skal gjøre dersom det kommer mer.

Jeg liker best våren, men så mye snø som det er nå så kommer det ikke til å smelte før sommeren... 

Anonymkode: 90184...3df

Skrevet

JAAAAAA. eller er mest lei det ustabile været, først snø, så regn, så iskaldt og glatt og jævelig :/ hadde det vert en fin vinter med -5 til - 7 grader og stabilt hele vinteren ,synes jeg det hadde vert greit :)

Skrevet

Snø er vakkert, men samtidig er det jo folketomt overalt.

Gleder meg til å se folk i gatene igjen, høre unger som sykler og leker, kjenne lukten av grill og se vakre blomster og frodige trær i blomst. 

Se liv igjen:)!!!! 

Alle haster bare inn og ut av bilene, og ser ut som eskimoer om de drister seg på tur.

Skrevet

Februar er en vintermåned så da vil jeg har snø. 

Våren er nydelig, men vinteren blir laaang om man begynner å vente på den midt i februar. 

Anonymkode: 4738d...510

Skrevet

Sola har akkurat kommet tilbake☀️😀 Sol, 15 minus, snø og skiturer. Beste sort👍🏻😀

Anonymkode: 965b1...73f

Skrevet

Ja, møkkalei vinter 😫😫😫

Anonymkode: 7ab77...79c

Skrevet

Det er februar og vinterferie ( her i hvert fall), så nei, jeg er ikke lei snøen. Muligens litt lei av dresser, votter, skisko og luer over hele vaskerommet... 

Skrevet

Har ikke hatt nok snø her til å bli lei den. Ønsker meg litt til før den forsvinner for godt, for barnas del. Men det blir deilig med vår etter hvert også ja. :)

Anonymkode: f77a7...3b5

Skrevet

Nei. For det første er det fortsatt vinter. Det er februar. For det andre vet jeg av lang erfaring at her kan snøen gjerne bli liggende til midten av april, så hvis man skal begynne å hate og være drittlei allerede i midten av februar blir det veldig lenge til vår.

Dessuten har sola akkurat begynt å varme litt, så nå er det superfint å gå ut på skiturer. Det er til og med såpass lyst at jeg kan gå på skitur etter jobb, og fortsatt ha lys nok til å se.

Ungene koser seg med langrennsski, slalåmski og akebrett. Alt er hvitt og lyst og rent og vakkert. Jeg elsker vinteren.

Skrevet

Jepp. Lenge siden vi har hatt så mye snø. Mannen har prolaps, så jeg står for all måking og fysisk krevende jobb nå. Vi har en stor tomt, så her går det timesvis til snømåking. Akkurat nå hater jeg det faktisk. 

Anonymkode: be236...1c8

Skrevet

Nei, dette er jo verdens fineste vinterferievær! Vi storkoser oss i vinterland. Våren kommer snart nok, nå koser vi oss med det som er nå, nemlig vinter. 

Anonymkode: 35064...67b

Skrevet

Ja, jeg er lei av snø, kuldegrader og mørketid. Selv om jeg bor i Norge så kan jeg hate vinter, uavhengig om vi er i oktober, februar eller mai.

Nå har jeg en sykdom som blir mye verre i vinterhalvåret, så jeg gleder meg til sommeren igjen allerede i september... Gjør likevel det beste utav det, selvfølgelig.

Anonymkode: 4fab9...d23

Skrevet

Er ikke lei snøen. Første gang på flere år der vi har så mye snø😊

Jobber i bhg og her i Trøndelag er det påskestemning, med sol og blå himmel😊 håper det varer til påske! 

Anonymkode: fa149...f7c

Skrevet

JA! Er lei alt ved første snøfall. Eneste dag det er trivelig med snø, er julaften... Hater vinter! 

Anonymkode: 6ef4f...e53

Skrevet

Februar er og forblir en vintermåned, så å begynne og vente på vår allerede nå er bortkastet energi. Her jeg bor er det enorme mengder snø, men fremdeles så tidlig på vinteren at det fortsatt kan komme enda mye mer. Det blir nok ingen tidlig vår på denne kanten av landet. 

Nå er det rimelige temperaturer, vinterferie og siden ungene er bortreist, også helt stille og deilig i huset. Må nok ta noen turer ut noen dager denne uka, selv om jeg også har masse arbeid som må gjøres. 

Anonymkode: 10ea2...c08

Skrevet

Elsker vinteren slik den er nå. Snø, skiføre i marka (i en kystnær by på Østlandet-ikke ofte) og en slipper all sand og dritt inn i huset. Til og med hundebæsjen på bakken fryser 👍. Snøen kan ligge en måned til og så kan den smelte ❄️❄️❄️

Anonymkode: 1587c...27f

Skrevet

Er så lei!! Akkurat nå bryr jeg meg ikke om det blir hvit jul engang... 😂 

Anonymkode: 70251...52e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...