Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #1 Skrevet 19. februar 2018 Jeg sluttet for en uke siden og har mensen nå. Fikk mens i går så når er det best å ha sex da? Anonymkode: 9a8ab...4fd
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #2 Skrevet 19. februar 2018 Med første så brukte jeg 1 1/2 år etter pilleslutt på å bli gravid. Med nr 2 så ble jeg gravid 1-2 uker etter pilleslutt. Anonymkode: f5841...d71
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #3 Skrevet 19. februar 2018 Eggløsning kan komme ganske fort etter bortfallsblødningen, men det kan også ta litt tid. Det er helt umulig å vite. Når du slutter å blø nå bør dere ha sex annenhver-tredjehver dag og håpe dere treffer den første eggløsningen ganske godt, ta kan du bli gravid første måneden. Jeg personlig har opplevd å bli gravid med en gang, testet positivt 3 uker etter siste pille, men jeg har også opplevd at det tok 4 mnd. Begge deler er jo å anse som å bli raskt gravid, de som ikke blir gravide på et år bruker lang tid. Anonymkode: af4f4...4fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå