Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #1 Skrevet 19. februar 2018 Ble skikkelig forbannet på mannen..han har vært borte i ukesvis også kommer han hjem..snakker om å gå i dusjen og jeg tenkte ja hvorfor ikke så jeg skyntet meg o dusjen før han og tenkte at det ville vært koselig om han kommer og dusjer sammen med meg. Hadde da også klaget på vondt i ryggen da jeg er gravid i 9 mnd. Tenkte at kanskje jeg får litt massage i dusjen 😀 men nei..han kommer inn på badet når jeg står i dusjen og venter..bare for å si at han skal dusje lamme hunden. HUNDEN!! jeg kjente at begret var på tur å bli fullt...dusjet meg ferdig og lot han og hunden gå i dusjen. Så var det toppen av kransekaka..han brukte fan meg av våre håndklær til å tørke hunden med. Håndklær som jeg bruker til å tørke meg selv med. Hunden har jeg ordnet egne håndklær til og det var nok av dem å ta av..har gidd han klar beskjed for lenge siden at jeg må aldri se at våre håndklær blir brukt til hunden! Jeg synes dette var ekstremt respektløst og er enda forbannet..han har ikke beklaget seg eller noe..bare sagt at han skjønner ikke hva problemet er! Serriøst er dette greit eller overreagerer jeg?? Anonymkode: 35e7c...37d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #2 Skrevet 19. februar 2018 Ja, du overreagerer. Du kunne bare sagt til han at du ville dusje sammen. Han hadde sikkert blitt glad for det... Anonymkode: 98934...6c4
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #3 Skrevet 19. februar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, du overreagerer. Du kunne bare sagt til han at du ville dusje sammen. Han hadde sikkert blitt glad for det... Anonymkode: 98934...6c4 Jeg sa det når jeg sto i dusjen.. Anonymkode: 35e7c...37d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #4 Skrevet 19. februar 2018 Du overreagerer... Rist håndkleet npr servilt tørt, vask på 95 grader og putt i tørketrommel. Er pussig at det du reagerer mest på er håndkleet. Ang. det andre. Du kunne vel sagt at du hadde vond rygg, og spurt om han kunne massere deg litt før han dusjet bikkja. Anonymkode: df08d...0d1
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du overreagerer... Rist håndkleet npr servilt tørt, vask på 95 grader og putt i tørketrommel. Er pussig at det du reagerer mest på er håndkleet. Ang. det andre. Du kunne vel sagt at du hadde vond rygg, og spurt om han kunne massere deg litt før han dusjet bikkja. Anonymkode: df08d...0d1 * når det blir tørt Anonymkode: df08d...0d1
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #6 Skrevet 19. februar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du overreagerer... Rist håndkleet npr servilt tørt, vask på 95 grader og putt i tørketrommel. Er pussig at det du reagerer mest på er håndkleet. Ang. det andre. Du kunne vel sagt at du hadde vond rygg, og spurt om han kunne massere deg litt før han dusjet bikkja. Anonymkode: df08d...0d1 Jeg reagerte på begge greiene, kransekaka var håndklet som ble brukt Anonymkode: 35e7c...37d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #7 Skrevet 19. februar 2018 Typisk kvinner. Forventer at menn er tankelesere. Du overreagerer med 100 mil. Han har ikke gjort noe som er verdt å bli hissig over. Anonymkode: 74dc0...93b
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #8 Skrevet 19. februar 2018 Jeg skjønner godt at du ble skuffet, men mannfolk er stort sett dårlige på hint så du må kommunisere bra hva dine forventninger er. Anonymkode: 22b66...94d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #9 Skrevet 19. februar 2018 Overreagerer?? Når hun spør om han vil dusje med henne og han svarer at han vil dusje med bikkja? Det er jo helt absurd!? Og hvem pokker DUSJER SAMMEN MED bikkja?? Jeg synes ikke du overreagerer i det hele tatt, HI. Absolutt ikke. Anonymkode: 28e66...5dc
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #10 Skrevet 19. februar 2018 Tenker også at du overreagerer... Enig med de over som sier at du burde være tydelig på hva du vil, er liksom litt for sent når du står sur i dusjen og han allerede har lagt andre planer. Mtp handdukene som ble brukt så tenker jeg at det burde holde å si til at han at du ikke vil at han skal bruke deres handduker til å tørke hunden med. Ellers er det bare å vaske de handdukene også er problemet løst, eller enda bedre få han til å vaske de Sånne kan det være når man er gravid, at man overreagerer litt ikke lenge til dere får møte den lille, og da blir det desto viktigere å kommunisere klart! Anonymkode: 5411a...b09
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #11 Skrevet 19. februar 2018 Det er ikke du som skrev om at mannen din behandlet hunden som en baby, bar rundt på den osv , og du var bekymret fordi dere snart skulle ha barn? 🤔 ...isåfall må den mannen/gutten din snart snakkes litt hardt til, syntes jeg. Anonymkode: 49287...7d1
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #12 Skrevet 19. februar 2018 Jeg syns du overreagerer😊 Anonymkode: 3ed2c...24f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #13 Skrevet 19. februar 2018 Om det er du som har skrevet her tidligere om en mann som overser deg til fordel for hunden, som ikke er interessert i ditt svangerskap men som vil ha valper på hunden, som ikke snakker med deg men går rundt og bærer på hunden og snakker babyspråk til den osv skjønner jeg reaksjonen din. Den mannen er overhodet ikke klar for å bli en familiefar, den mannen har helt hetta og har frika helt ut og da skjønner jeg din frustrasjon. Men om det er en ellers normal mann som kom hjem fra jobbreise og synes hunden luktet og trengte et bad overreagerer du littegrann Anonymkode: ae975...d71
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #14 Skrevet 19. februar 2018 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg sa det når jeg sto i dusjen.. Anonymkode: 35e7c...37d Sa du det med faktiske ord som kom ut av munnen, eller «sa» du det ved å stå i dusjen og forvente at han selv skjønner at du ville dusje sammen med ham? Anonymkode: ab1c7...c13
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #15 Skrevet 19. februar 2018 Takker for svar! Jeg har ikke skrevet noen innlegg om mannen før som noen spør om. Er ikke slik at han overser meg tilvanlig for hunden. Ser jo det at kanskje jeg overreagerer i forhold til den stakkarsen som har en mann som bærer på hunden og snakker babyspråk til den 😅 men uansett jeg var ganske klar på at vi skulle dusje sammen og at jeg hadde voldsomt vondt i ryggen. Mtp håndklærne så skal han få vaske dem selv..jeg har tidligere fått utslett av å ha tørket meg med håndklær som han har brukt til hunden og dette vet han jo svært godt derfor jeg sa ifra for lenge siden at våre håndklær skal ikke benyttes til det Anonymkode: 35e7c...37d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #16 Skrevet 19. februar 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sa du det med faktiske ord som kom ut av munnen, eller «sa» du det ved å stå i dusjen og forvente at han selv skjønner at du ville dusje sammen med ham? Anonymkode: ab1c7...c13 Ja jeg sa..kommer du ikke inn? Hvorpå han svarte at han tenkte å dusje sammen med hunden..jeg svarte da: hæææ? Serriøst har du tenkt å dusje med hunden og ikke meg? Fikk da til svar at ja tenkte det. Så jeg svarte ganske surt..herregud! Han forlot da badet. Anonymkode: 35e7c...37d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #17 Skrevet 19. februar 2018 Jeg synes uansett årsak at du må respektere at han ikke ville dusje med deg. Det er ikke noe å bli sinna for. Og den håndkle greia er jo bare latterlig å klikke i vinkel for. Så ja du overreagerer. Anonymkode: fc07e...dd9
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #18 Skrevet 19. februar 2018 Er dere i det hele tatt gamle nok til å skaffe dere barn...? Anonymkode: eb6da...8a4
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #19 Skrevet 19. februar 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Du overreagerer... Rist håndkleet npr servilt tørt, vask på 95 grader og putt i tørketrommel. Anonymkode: df08d...0d1 Er det ikke mannen, som var den som tørka bikkja med håndkleet, som burde gjøre dette? Anonymkode: 328fe...b9e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #20 Skrevet 19. februar 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det ikke mannen, som var den som tørka bikkja med håndkleet, som burde gjøre dette? Anonymkode: 328fe...b9e Enig! Anonymkode: 35e7c...37d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #21 Skrevet 19. februar 2018 Han har vel jobbet ukevis i strekk. Kommer hjem og er sliten. Siden du er gravid og naturlig nok ikke har vasket hunden og den lukter fjøs, så tar han den oppgaven samtidig. Praktisk mann som gjør det som må gjøres. Du overreagerer. Dessuten: De håndklærne vakses vel på 60? Blir de rene etter menneskebruk, så blir de vel rene av hundebruk. Ikke noe galt i eget hundehåndkle, men det er vel strengt tatt ikke nødvendig. Anonymkode: 8d895...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå