Gå til innhold

Hotell i Berlin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg titter på Hotels.com og Booking.com nå, men har null erfaring med hvilke hotell og områder som er bra. Flybilletter er bestilt, men hotell var vanskelig. Vi skal ha med to barn på 7 og 9 år, så det må være hotell med plass til ekstra sofa/seng/køyeseng.

Alt av tips tas mot med takk!

Anonymkode: 1bdba...86d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hotel Victor am Friedrichshain. Rolig hyggelig nabolag, ikke langt fra Alexanderplatz. Stor flott park rett over gaten og fantastisk frokost. 

Honigmond garden hotel på sommeren (sjekk romstørrelser, har ikke vært der med barn). Her har du en sann oase av en hage rett utenfor soveromsdøra.  

Anonymkode: 581d9...91e

Skrevet

Louisa's place. Beliggenheten er kanskje litt kjedelig (litt Frogner, liksom, ved Kurfürstendamm), men er rett ved U-bahn. Og hotellet er helt nydelig, med gedigne rom, kjøkken, og separate soverom på de fleste rommene tror jeg. Lekkert lite svømmebasseng i kjelleren. Og relativt billig! Bodde der i sommer og fikk en sch-vær leilighet, med egen balkong, som jeg betalte 1200 kroner for per natt eller så.

Anonymkode: e0203...765

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Louisa's place. Beliggenheten er kanskje litt kjedelig (litt Frogner, liksom, ved Kurfürstendamm), men er rett ved U-bahn. Og hotellet er helt nydelig, med gedigne rom, kjøkken, og separate soverom på de fleste rommene tror jeg. Lekkert lite svømmebasseng i kjelleren. Og relativt billig! Bodde der i sommer og fikk en sch-vær leilighet, med egen balkong, som jeg betalte 1200 kroner for per natt eller så.

Anonymkode: e0203...765

Det så veldig hyggelig ut, men ble litt dyrt med over 10.000 kr for tre netter 🙈

Skrevet

Ta en titt på Hotwire.com også, vi bruker bare disse utenfor Skandinavia. I Berlin fikk vi suitten for en billig penge på restplass-siden der.

Hotwire er ekstremt bra ved reise i USA.

Anonymkode: f91db...898

Skrevet

Adina apartements hotel, kjempefint! Spm en liten leilighet. Drt ligger ved Checkpoint Charlie. 

Anonymkode: a9c13...4d5

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Adina apartements hotel, kjempefint! Spm en liten leilighet. Drt ligger ved Checkpoint Charlie. 

Da har vi booket hos Adina. Tok det i Mitte i stedet for Checkpoint Charlie. Tusen takk for tipset 👍🏼

Hi

Skrevet

Bare hyggelig! 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...