Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #1 Skrevet 18. februar 2018 På overarmer og leggene! Klør meg til blods. Men bare der, noen opplevd lignende? Tenkte det var vaskemiddel/skyllemiddel, men burde vel klødd overalt da? Prøvde masse fukt igår uten hell, og prøvd eurax idag uten hell. Blir sprø. Har klødd i 1,5 uke. Anonymkode: b6556...4da
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #3 Skrevet 18. februar 2018 jeg opplevde det.. klødde mellom lår, legger og armer tror jeg det var. Ganske sikker på det var skabb, ble ikke påvist, men forsvant etter to behandlinger. Fytti gris det var plagsomt! Anonymkode: 46332...6a7
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #4 Skrevet 18. februar 2018 Det er også andre sykdommer som kan gi mye hudkløe, men da ville du mest trolig også hatt andre problemer. Anonymkode: b1b2b...7fc
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 Jeg tok en del blodprøver forrige uke pga ulike plager, blant annet mistanke om lavt stoffskifte. Kan det gi slik kløe? HI Anonymkode: b6556...4da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå