Yellow Brick Road Skrevet 20. februar 2018 #26 Skrevet 20. februar 2018 1 minutt siden, februarprins2013 skrev: ser forsatt ikke problem og at jeg spoilet, hadde jeg sagt hvem som vant, så ja, men nevnte 8, er 15 igjen, så derfor kan det være 7 som vinner, ser virkelig ikke problemet her Selvfølgelig er det et problem. å se Masterchef eller andre konkurranser handler like mye om hvem som ikke vinner, i alle fall underveis. Og har en av de du har nevnt her vært favoritten min, så har du jo allerede ødelagt mye av spenningen for meg. Du bør løfte hodet og se litt lenger frem enn din egen nese. Om jeg, eller noen andre, sier at det er et problem, så er det et problem uansett hva du mener om det. Men så lurer jeg på en ting, hvorfor i alle dager driver du og veksler mellom å være anonym og skrive med nick?
februarprins2013 Skrevet 21. februar 2018 #27 Skrevet 21. februar 2018 12 timer siden, Yellow Brick Road skrev: Selvfølgelig er det et problem. å se Masterchef eller andre konkurranser handler like mye om hvem som ikke vinner, i alle fall underveis. Og har en av de du har nevnt her vært favoritten min, så har du jo allerede ødelagt mye av spenningen for meg. Du bør løfte hodet og se litt lenger frem enn din egen nese. Om jeg, eller noen andre, sier at det er et problem, så er det et problem uansett hva du mener om det. Men så lurer jeg på en ting, hvorfor i alle dager driver du og veksler mellom å være anonym og skrive med nick? du får mene hva du vil... vet selv at jeg ikke spolet noe, sa ikke hvem som vant... var ikke meningen og være anonym her
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #28 Skrevet 21. februar 2018 22 minutter siden, februarprins2013 skrev: du får mene hva du vil... vet selv at jeg ikke spolet noe, sa ikke hvem som vant... var ikke meningen og være anonym her Februarprinsen... Er du Evablaum? Like jævelige begge to Anonymkode: 60c52...89b
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #29 Skrevet 21. februar 2018 23 minutter siden, februarprins2013 skrev: du får mene hva du vil... vet selv at jeg ikke spolet noe, sa ikke hvem som vant... var ikke meningen og være anonym her Du spolerte MYE ! vet å ikke si hvem som vinner. Tenk at det fins slike folk! Anonymkode: 60c52...89b
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #30 Skrevet 21. februar 2018 47 minutter siden, februarprins2013 skrev: du får mene hva du vil... vet selv at jeg ikke spolet noe, sa ikke hvem som vant... var ikke meningen og være anonym her Var ikke meningen å være anonym? Tipper det er tvert om, du mente ikke at nicket skulle synes og du prøvde å slippe unna. Anonymkode: 31f67...344
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #31 Skrevet 21. februar 2018 14 timer siden, februarprins2013 skrev: ser forsatt ikke problem og at jeg spoilet, hadde jeg sagt hvem som vant, så ja, men nevnte 8, er 15 igjen, så derfor kan det være 7 som vinner, ser virkelig ikke problemet her Men da er du dum da! Man har sine forskjellige favoritter og om man alt nå får vite at den ikke vinner så er jo mye av spenningen borte. Du ser virkelig ikke det? Anonymkode: d32de...274
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #32 Skrevet 21. februar 2018 13 timer siden, februarprins2013 skrev: du får mene hva du vil... vet selv at jeg ikke spolet noe, sa ikke hvem som vant... var ikke meningen og være anonym her Ikke overraskende at du ikke skjønner det engang Anonymkode: f9e19...2a4
februarprins2013 Skrevet 22. februar 2018 #33 Skrevet 22. februar 2018 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke overraskende at du ikke skjønner det engang Anonymkode: f9e19...2a4 ler av slike mennesker som deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå