Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #1 Skrevet 18. februar 2018 Min svigerinne sa at hun kjente liv så og så tidlig, men at det var lettere for henne enn for meg siden hun er slank. Jeg er fullt klar over at jeg har noen kilo for mye, men ser ikke helt at det skulle hindret meg i å kjenne liv inne i livmoren like tidlig som henne? Mulig jeg tar feil, men ville bare lufte det her inne. (Jeg hsr kjent liv i uke 20 første gang og 14 andre gang. Nå er jeg straks 16 uker og kjenner ikke noe enda.) Anonymkode: aa5c3...5c3
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #2 Skrevet 18. februar 2018 Ikke nødvendigvis noen sammenheng, jeg er syltynn (47 kg) og kjente liv rundt uke 18 begge ganger. Venninnen min har noen kg for mye og kjente liv rundt uke 15 i sine svangerskap. Jeg tror morkaken plassering har mest å si. Jeg har hatt morkake på fremre vegg begge ganger og det demper følelse av spark fra barnet en del. Anonymkode: 85460...740
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #3 Skrevet 18. februar 2018 Det kommer nok mest an på hvordan barnet ligger og hvor morkaka sitter. Anonymkode: 6e3fe...646
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #4 Skrevet 18. februar 2018 Man kjenner det jo inni og ikke utenpå, så vil ikke tro det? Vil tro det har mer med tidligere svangerskap og hvordan morkaka ligger å gjøre. Anonymkode: 65993...a80
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #5 Skrevet 18. februar 2018 Jeg er veldig slank, og har kjent det sent i alle tre svangerskap. Første kjente jeg ikke før uke 22. Morkaken var heller ikke foran.. Følelser fra nervetråder inni magen har vel ingenting å gjøre med fettprosent? Anonymkode: 4194e...7c0
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #6 Skrevet 18. februar 2018 Hva er det med folk som må gjøre alt til en konkurranse... Alle er forskjellige. Vekt er ikke en faktor her. Anonymkode: 5914b...b86
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #7 Skrevet 18. februar 2018 Da jeg ble gravid med 1 var jeg ganske tynn. Kjente liv i uke 15 ca. Med 2 og 3 kjennte jeg i uke 16-17 ca var da litt smålubben. Nå med nr 4 var jeg ganske shubby og kjente liv allerede i uke 13. Så trenger ikke bety noe nei. 😊 Anonymkode: d3313...f0b
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #8 Skrevet 18. februar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Min svigerinne sa at hun kjente liv så og så tidlig, men at det var lettere for henne enn for meg siden hun er slank. Jeg er fullt klar over at jeg har noen kilo for mye, men ser ikke helt at det skulle hindret meg i å kjenne liv inne i livmoren like tidlig som henne? Mulig jeg tar feil, men ville bare lufte det her inne. (Jeg hsr kjent liv i uke 20 første gang og 14 andre gang. Nå er jeg straks 16 uker og kjenner ikke noe enda.) Anonymkode: aa5c3...5c3 Hun tar feil. Det er ikke fettlag inne i livmoren, og nervesystemet fungerer likt på tynne og tykke personer. Anonymkode: 0ca57...65e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå