Gå til innhold

Har alle ryddet ut jula nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det, men fant jaggu en nisse i gangen i går. Den henger der fortsatt🎄

Anonymkode: 3158f...988

Skrevet

Her er det fullt av nisser og juletrær og advetsstaker og ekte koselig jul frem til påske!

Anonymkode: 8c7bd...3bf

Skrevet

Vel, ja, det begynner vel å bli en stund siden.

Skrevet

Jeg syns egentlig kjøkkenet ser koseligere ut om vinteren med røde (ensfargede, lift) gardiner. De hang derfor oppe til i går. 

Anonymkode: f2e06...ab3

Skrevet

Ja for lenge siden😊 fant likevel en nisse som hadde gjemt seg unna i TV stua. Den står der enda...

Anonymkode: 8a7ca...ab6

Skrevet

Ja, alt forsvant ut 20. dag jul, men utejuletrebelysningen har fått henge oppe. Synes den er så koselig og gjør vinteren penere. Er det fyfy, tro?

Anonymkode: ebf72...fff

Skrevet

Jula ja, fastelavn er fortsatt her.

Anonymkode: b8444...b1c

Skrevet

Jeg setter opp pynten tidlig og blir ganske lei etter nyttår, så her er alt ute 2/1. Er jo en del som lar det stå lenger, men den varer vel ikke helt til påske, vel? 

Skrevet

Overskriften minna meg på adventsstjernene som har hengt fremme i stua. Nå er de borte. ;)

Skrevet

Adventstjernene i stua henger fortsatt

Anonymkode: 0440b...989

Skrevet

Fant noen hvite, ikke så julete trær her om dagen... 😜 er alltid noe som jeg ikke får med meg med en gang 😄

Anonymkode: 145f2...9ee

Skrevet

Jeg har vært så stressa fordi jeg tok ut jula seint.Tok ned den siste røde gardinen i trappa på fredag hehe. Har vært så mye syk siden jul. Når jeg får tur i nabolaget, er det deilig å se at noen folk har stjerne og røde gardiner fortsatt hihi. 

Anonymkode: 17b57...7e8

Skrevet

Fant en klistremerkebok med juletema i går. 🙈🎅

Anonymkode: c725a...5d4

Skrevet

Ja, jeg trodde det. En en stor nisse hadde gjemt seg bak en stol. Nå står nissen pent ved siden av bordet med fastelavensriset som nok også burde ryddes vekk asap. Men fine er de begge to.

Anonymkode: b8c31...ab5

Skrevet

Fjernet den siste nissen i dag, og til uka tar vi ned julegardinene.

Anonymkode: 4af8d...0b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...