Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #1 Skrevet 18. februar 2018 Hvordan var graviditeten din og fødte du normalt ? Anonymkode: 328c6...6f5
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #2 Skrevet 18. februar 2018 Graviditeten var grusom. BL, svangerskapsforgiftning ++. Planlagt KS Anonymkode: d55db...f4d
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #3 Skrevet 18. februar 2018 Graviditeten var veldig fin. Lite plager, litt vondt i ryggen bare. Avslutningen ble litt dramatisk, da jeg plutselig ble veldig dårlig med svangerskapsforgiftning. Det ble ks i full fart, og jeg var veldig dårlig etterpå. 1 mnd før termin, men etter litt småtrøbbel helt i starten gikk det fint med babyene. Anonymkode: 888e6...018
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #4 Skrevet 18. februar 2018 Mye tøffere enn første graviditet. Svangerskapsdiabetes (selv om jeg var slank), smerter og lite energi. Sengeliggende i en lang periode pga smerter i lår, fikk tromboflebitt i begge lår og klarte omtrent ikke stå oppreist. Fødsel uke 37+0, spontan. Tv1 i sete og tv2 hode/stjernekikker. Gikk fint! (Måtte etterpå ta morkaken i småbiter i narkose, den løsnet ikke. ) Alt i alt var det jo verd innsatsen! Har to nydelige treåringer som resultat. Men alle som sier at det må være så greit med tvillinger, én graviditet og to barn i en fei liksom - vel, ikke heeeelt enig. Det var tungt. Anonymkode: 9ee2c...423
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #5 Skrevet 18. februar 2018 Graviditeten var tøff. Først veldig kvalm og så ble jeg fort stor og tung. Måtte ligge mye på grunn av fare for prematur fødsel. Holdt dem inne til uke 39 og fødselen var helt fantastisk. Fødte helt naturlig uten epidural. Fødselen tok bare fire timer og det var enkelt. Revnet ikke noe og spratt opp og følte meg 20 kilo lettere (og det var jeg nesten også) Kunne gjort det igjen og igjen. 😊 Anonymkode: 64c47...3af
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #6 Skrevet 19. februar 2018 Den var lekende lett til siste tri. Da var jeg kjempestor og huden revnet litt. Smertefult, sov dårlig, og liten pust. Hodeleie på tvilling en og seteleie på tvilling to. Anonymkode: a5b98...6a4
LeTwinsA Skrevet 19. februar 2018 #7 Skrevet 19. februar 2018 Hadde ett veldig lett svangerskap med tvillingene våre. La på meg 6 kg og det var akkurat det de veide tilsammen da de ble født. Var oppegående og i fin form hele tiden. De ble tatt med planlagt snitt, men det var bestemt allerede før vi viste det var tvillinger. Fikk komp pga snittet eneste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå