Gå til innhold

Får ikke lån


Mamma@

Anbefalte innlegg

Er så sliten og tenker på kossen jeg skal klare å skaffe penger til mat og regninger. Når jeg ikke har penger til mat denne uken som kommer. Har ikke mulighet til å låne av venner heller. Har fått noen purringer på noen regninger som skulle vært betalt for lenge siden. Kommer ikke langt med 4000 kr som skal dekke regninger og mat. Har kun tiltakpenge som ikke strekker til noe. Skulle ønsket at jeg hadde en jobb. Er så sliten av tenke på penger hele tiden ligger våken vær natt og tenker. Ikke får jeg et lite lån i banken. Det hadde hjulpet meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor tar du ikke til deg noen av tipsene du har fått da? Eller er du bare ute etter å tigge?

Anonymkode: 13ecb...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mange småjobber på finn.no, der kan du også selv legge ut at du ønsker jobb. Har du noe som kan selges så få det unna. 

Anonymkode: 8fb9e...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2018 den 12.09, Anonym bruker skrev:

Finnes mange småjobber på finn.no, der kan du også selv legge ut at du ønsker jobb. Har du noe som kan selges så få det unna. 

Anonymkode: 8fb9e...48e

Hun er ikke interessert i det

Anonymkode: 13ecb...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
On 4/20/2018 at 9:49 AM, Anonym bruker said:

Du kan kanskje få et lån uten kredittsjekk, det  er bare å ta en titt rundt på internettet.

Anonymkode: f7cb6...4f8

Jeg tror ikke det er lov å gi lån uten kredittsjekk i Norge, men mulig jeg tar feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg tror også at lån uten kredittsjekk er vanskeligt i Norge. Det vil nesten alltid være noen form for sjekk av din økonomiske situasjon. Du kan også diskutere om det er en god ide, da rentene ofte vil bli høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...