Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Av en eller annen grunn virker det som de synes det er et godt tidspunkt å vise reklame på når det er oversikt over rekkefølgen etter skyting. Det er det ikke. De kunne dessuten fint hatt den reklameruta mye mindre, for det er jo ingen som ser på den allikevel, vi sitter jo og myser mot firkanten til venstre og vurderer om 70-tommer hadde vært noe til neste OL.

Skrevet

Titter inn etter kanskje tre års fravær. Føltes brått mindre fremmed her da jeg så dere. Så Hei, og ha en fin dag. Enten dere husker meg, eller ikke. :)

Skrevet
3 minutter siden, Musemorbr / skrev:

Titter inn etter kanskje tre års fravær. Føltes brått mindre fremmed her da jeg så dere. Så Hei, og ha en fin dag. Enten dere husker meg, eller ikke. :)

Neimen hei! Jeg husker deg godt, men du kjenner ikke meg, siden jeg alltid skriver som anonym. :P Men håper det går bra med deg og familien din. :)

Anonymkode: 02f9e...fdb

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neimen hei! Jeg husker deg godt, men du kjenner ikke meg, siden jeg alltid skriver som anonym. :P Men håper det går bra med deg og familien din. :)

Anonymkode: 02f9e...fdb

Hyggelig! :) Takk, nå går alt så bra som noen kunne ha ønsket seg. Alle har det bra og livet er godt. Selv om jeg ikke aner hvem du er håper jeg du og dine også har det bra. :)

Skrevet
46 minutter siden, Musemorbr / skrev:

Jeg husker deg så absolutt! Hyggelig å se deg igjen her inne. Titt gjerne inn litt oftere enn hvert tredje år :D. Ha en fin dag, du også.

Skrevet

veldig synd at det er så mye reklame, for jeg gidder rett og slett ikke se mer :/ og jeg elsker sport

Anonymkode: bc1f2...cfb

Skrevet

Tydelig at det er pengene som rår, og ikke kompetansen. Stafetten var også en farse. De viste kun tetsjiktet. Aldri hva som skjedde bakover. 

Anonymkode: 329b6...786

Skrevet

Reklame generelt suger orangutangrompe.

Jeg stod opp syv i dag, på en fridag etter ALT for mange tidlige morgener våken i arbeidsøyemed, kun for å se stafetten. Jeg driter i at Ali kaffe sponser sendinga. Ali kaffe kan ta seg en jævla bolle.

Skrevet
2 timer siden, Musemorbr / skrev:

Heiiii!  Så koselig! Godt å høre at du og dine har det bra.

Skrevet
3 timer siden, sug lut skrev:

Reklame i skiskyting suger apesusp!

Du har en helt særegen formuleringevne 😂

Skrevet

Jeg satt oppe og så en curlingcamp, mixed dobbel, eller hva de kaller det. Det måtte en ekstraomgang til. var så spennende. Og vips var det reklamesending som var så lang at over halve ekstraomgang var over. Det samme gjelder alle sendingene, de kutter sendingene og man går glipp av hva enkeltutøvere gjør, uten oppdatering. Talentløst.

Og kommentatorene får tydeligvis ikke høre om det heller - de oppdaterer heller ikke hva som har skjedd i mellomtiden.

Jeg håper nrk og tv2 får tilbake ol-sendingene senere, men frykter det ikke går pga. økonomi. De er i hvert fall profesjonelle.

Anonymkode: 46e81...641

Skrevet

Jeg kan glede dere alle med at TVNorge vil stå for OL-sendingene til og med 2024, så det er bare å glede seg til mer reklame i årene som kommer. 😑☹️😩

Skrevet
16 minutter siden, Soon to be mum skrev:

Jeg kan glede dere alle med at TVNorge vil stå for OL-sendingene til og med 2024, så det er bare å glede seg til mer reklame i årene som kommer. 😑☹️😩

Tragisk!

Anonymkode: 46e81...641

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...