Gå til innhold

Urin inkontinens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som sliter med eller har fått behandling for urin inkontinens? Har det blitt bra etter behandling? Har dere/har dere hatt andre problemer knytta til inkontinens problemet? 

Jeg små lekker jevnt og trutt hele døgnet, trenger ikke å være i forbindelse med hverken anstrengelse eller sterk tissetrang. Dette gjør jo at det er mye fuktighet og jeg må jo med truseinnlegg hele døgnet. Som igjen fører til at jeg sliter med kløe og rød sår hud hele veien i område rompe og underlivet. Vært hos legen og er ikke sopp. Hjelper å smøre med hydrokortison, men kommer raskt tilbake igjen. Og jeg føler at jeg stinker urin selv om jeg i følge samboer ikke lukter. Har ikke fått tilbud om noe behandling men vurderer å be legen om det. Synes det er så grusomt å gå sånn. 

Anonymkode: 1c87c...56c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er operert med ajust og er superfornøyd. 

Anonymkode: ee232...4fa

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er operert med ajust og er superfornøyd. 

Hva vil det si å bli operert med ajust? 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva vil det si å bli operert med ajust? 

Det er teknikken de brukte. Hvis du googler det, så får du sikkert opp illustrasjoner. 

Skrevet

Jeg er også operert og fått satt inn tvt og jeg har fått et nytt og bedre liv. Legen din burde jo henvist deg til sykehuset for lengst. Jeg vet om tre inkludert meg selv som har vært på sykehuset for dette. To av oss er operert og veldig fornøyd, den tredje må gjennom et treningsopplegg for bekkenbunnen før hun kan vurderes. Ring legen i morgen og sett prosessen i gang, og om du bruker vanlige truseinnlegg, så bytt til Tena umiddelbart. De er mye bedre på å suge opp urin enn ordinære innlegg og holder huden tørrere. 

Anonymkode: 83077...64c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...