Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #1 Skrevet 18. februar 2018 Hvordan er det? Vi prøver nå med 2 uker i slengen hos hver forelder, jeg er usikker, men far "presset" vår til å prøve dette.. Datteren ville endre på fordelingen, og ville bo mer her hos meg og stefar, faren ville ikke dette, og etter mye frem og tilbake på fvk endte vi med å prøve denne ordningen noen mnd. Så er det andre som ikke har den typiske annenhver uke-fordelingen? Anonymkode: 98b37...4c1
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #2 Skrevet 18. februar 2018 Vi har ikke det, men hvor gammelt er barnet? Jeg tenker jo egentlig at barnet burde høres uansett alder, og spesielt i en så spesiell sak som å ha to uker hos hver. Det er veldig lenge å være borte fra den hun selv anser som sin trygge base (som sannsynligvis er hos deg, siden hun selv ønsker å bo mest der). Så lenge jenta ikke vil ha det på denne måten hadde jeg gjort alt i min makt å endre på det. Anonymkode: 76448...5da
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #3 Skrevet 18. februar 2018 Hvor gammel er jenta? Hadde aldri gått med på dette om hun ønsker bo mest hos deg, da er 14 dager hos pappa lenge... Jeg har en kamerat som har datteren sin sånn, men hun er 17 år og ønsket det selv. Hun synes det ble for mye å flytte annenhver uke, ble stresset og rastløs av det, hun synes det fungerer bedre å bo to uker hos hver men sier hun gleder seg veldig til å flytte hjemmefra og kan bo på et sted hele tiden. Anonymkode: 63cc5...b0d
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #4 Skrevet 18. februar 2018 Hun er 12 år. Og nå sier hun selv at hun vil dette, men jeg kjenner far og vet han og stemor har "omvendt" henne. Jeg har tatt kampen og vi er på fvk, og der så megler at man kan prøve andre måter, som 2 uler hos vær. Megler sa også at far ikke måtte bli overrasket om datteren endte opp med å velge en uke hos Han, og to hos meg. Jeg gikk med på å prøve dette for å vise at jeg ikke er vanskelig..Far og jeg har alltid hatt et anstrengt forhold, og jeg har svelget mange kameler i løpet av årene. Vi bor nærme hverandre og hun kommer innom meg flere ganger i uken når hun er hos far, når hun er her er hun aldri hos far.. Anonymkode: 98b37...4c1
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #5 Skrevet 18. februar 2018 Bra at dere bor nære så hun kan komme innom deg Jeg ville ikke gjort noe mer i din situasjon, men latt situasjonen ta en naturlig vending ved at hun velger å bo mer hos deg. Evt ventet til hun tok kontakt med deg og sa at hun egentlig ønsker å bo mest hos deg, men ikke tørr si fra til far. Kjenner godt til betent forhold til eks (og ny partner/stemor), og min mening og erfaring er at man bør unngå de kampene man kan. Ikke minst for barnets del. Når hun bor så nære deg at hun kan komme innom så ofte hun vil, ville jeg tenkt at det er greit å vente og se an situasjonen. Anonymkode: a6363...523
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #6 Skrevet 18. februar 2018 Jeg velger kampene med omhu, har lært etter mange år😉Jeg har tenkt å bare avvente og se, hun vet hva hun vil, men far og stemor har alltid vært slik at de presser, så hun får prøve dette og om hun ikke vil, skal jeg ta det på nytt. Anonymkode: 98b37...4c1
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #7 Skrevet 18. februar 2018 Hvor ganmel er hun? Far har ikke lov til å presse når et barn over 12 har uttalt sin mening. Anonymkode: b7f17...8a5
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #8 Skrevet 18. februar 2018 vi har dem i et halvt år hver men de er selvsagt velkommen når de er hos far og det samme hos far når de er hos meg. barna er 13,11 og 9 vert skilt siden minsten var 1,5 år. begge har nye kjærester nå og og jeg venter mitt første barn med min mann,mens far venter sitt 2 med sin kjæreste Anonymkode: 9cf47...0da
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #9 Skrevet 18. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: vi har dem i et halvt år hver men de er selvsagt velkommen når de er hos far og det samme hos far når de er hos meg. barna er 13,11 og 9 vert skilt siden minsten var 1,5 år. begge har nye kjærester nå og og jeg venter mitt første barn med min mann,mens far venter sitt 2 med sin kjæreste Anonymkode: 9cf47...0da Dette må være trolling. Et halv år hver?!!! Anonymkode: b7f17...8a5
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #10 Skrevet 19. februar 2018 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette må være trolling. Et halv år hver?!!! Anonymkode: b7f17...8a5 nei helt sant, bor i samme gate Anonymkode: 9cf47...0da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå