Gå til innhold

Drømmer at samboer er døende..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flere netter drømt at mannen får en dødelig sykdom og holder på å dø.. Noen som har drømt noe lignende? Er skikkelig ekkelt. 

Anonymkode: e22c7...53f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok bare et uttrykk for at du er redd for å miste ham, at du bryr deg.

Anonymkode: 6c340...c83

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok bare et uttrykk for at du er redd for å miste ham, at du bryr deg.

Ja, det er kanskje det? Tingen er at jeg sliter voldsomt med følelsene mine om dagen. Har ingen lyst på han, og føler generelt ingen ting..

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er kanskje det? Tingen er at jeg sliter voldsomt med følelsene mine om dagen. Har ingen lyst på han, og føler generelt ingen ting..

Men hvordan er følelsen i drømmen  - er du lei deg og slåss for å beholde ham eller kjennes det ut som en riktig ting at han skal dø?

Skrevet

Drømmer man om en annens død, betyr dette at personen vil leve lenge 😊

Anonymkode: 06893...19b

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvordan er følelsen i drømmen  - er du lei deg og slåss for å beholde ham eller kjennes det ut som en riktig ting at han skal dø?

Jeg drømmer at jeg er fortvilet for barnas skyld. Lite fokus på egne følelser.. 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg drømmer at jeg er fortvilet for barnas skyld. Lite fokus på egne følelser.. 

Kan sikkert da speile fortvilelsen som kommer om dere går fra hverandre. Blir jo også litt som at barna mister en forelder, eller i hvert fall at ting blir vanskeligere. Familieterapi er kanskje tingen for dere?

Anonymkode: 78093...846

Skrevet

Du drømmer om at relasjonen mellom dere dør. Det er symbolsk. Og din bekymring for barna er reell nok: hvis forholdet dør og ekteskapet går i stykker, vil det bli hårdt for dem.

Anonymkode: b54b2...865

Skrevet

Ja, det virker naturlig at det er som du siste skriver.. Jeg er så fortvilet for at jeg ikke får forholdet til å fungere. Jeg vet at det beste for min egen del vil være å gå, men jeg klarer ikke å ta steget pga barna.. 

Jeg liker ikke den personen jeg er når jeg er sammen med mannen. På jobb, med venner, trening og når jeg er alene med barna, føler jeg meg som en glad, sprudlende og rettferdig person. Med mannen blir jeg irritabel, sur og helt uten energi. Han er så sur og pirkete, føler han alltid ødelegger stemningen. Og da blir jeg sur og irritabel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...