Anonym bruker Skrevet 17. februar 2018 #1 Skrevet 17. februar 2018 Vet han farer med løgner, men jeg elsker han og trenger han i hverdagen. Ikke lett å overse løgner. Kjenner at jeg hisser meg opp, hvordan roe ned? Anonymkode: 28bb2...5e5
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2018 #2 Skrevet 17. februar 2018 Hvorfor lyver han til deg? Hva lyver han om? Anonymkode: be18d...379
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #3 Skrevet 18. februar 2018 Om hvor han er, hvem han møter. Unngår å fortelle ting. Er ellers verdens snilleste i hverdagen. Anonymkode: 28bb2...5e5
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #4 Skrevet 18. februar 2018 Ja, han hørtes kjempesnill ut! Tror du må åpne øynene dine. Om han ikke er ærlig, så er han heller ikke snill. Anonymkode: 195bd...f38
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #5 Skrevet 18. februar 2018 Jeg kunne aldri vært sammen med en som lyver. Ærlighet er jo helt grunnleggende intet seriøst forhold. Man trenger ikke noe sånt, hverdag eller ei. Du tror du trenger han, fordi du er forelska. Det går over etterhvert. Hva har dere igjen da? Anonymkode: ec80b...221
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #6 Skrevet 18. februar 2018 Men hva sier han da du konfronterer han? Jeg hadde ikke orket å være sammen med en som løy til meg. For det å stole på den jeg er sammen med, er noe av det viktigste for meg. Anonymkode: ce7e0...397
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #7 Skrevet 18. februar 2018 Hiv ham ut. Han respekterer deg ikke. Anonymkode: b71b1...677
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #8 Skrevet 18. februar 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor lyver han til deg? Hva lyver han om? Anonymkode: be18d...379 Min kjæreste gjennom 4 år holdt det gående sånn også, ble så lei at jeg ba om en pause, foreslår det samme for deg. Er tungt å være sammen med en mann man ikke kan stole på og som lyver hele tiden... En pause er greit, da får man tid til å tenke gjennom ting, vil man ha det slik, vil man ikke osv og så kan man jo bare bli sammen igjen, hvis man finner ut at man vil leve med en lystløgner... jeg tror jeg snart gjør det helt slutt, har hatt god tid å tenke gjennom dette på. Anonymkode: 443e5...412
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #9 Skrevet 18. februar 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Vet han farer med løgner, men jeg elsker han og trenger han i hverdagen. Ikke lett å overse løgner. Kjenner at jeg hisser meg opp, hvordan roe ned? Anonymkode: 28bb2...5e5 Uten tillit, ingen kjærlighet. Det går ikke an å "roe ned" i møte med løgn. Du må enten slutte å være sammen med ham, eller totalt slutte å høre på ham (begynne å behandle ALT han sier som løgn, og dermed ikke ta noe av det med i betraktningen.) Anonymkode: 47362...60b
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #10 Skrevet 18. februar 2018 Har det likt. Dvs han lyver om et par ting og uansett hvor mange ganger jeg tar han så stopper han ikke. Null respekt. Han tror ikke jeg kommer til å gå fra han til tross for at jeg har advart han. Jeg skal hive han ut i juni når feriepengene og skattepengene kommer. Klarer ikke elske en mann som viser meg så lite respekt. Anonymkode: 0833a...7d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå