oslofrk Skrevet 17. februar 2018 #1 Skrevet 17. februar 2018 Vi har en fireåring som sover SÅ urolig om natten. Roper i søvne, sparker og dunker i veggen. Det er så bildene over sengen hans har ramlet ned om morgenen. (Vi deler rom akkurat nå og jeg blir så trøtt. Ikke noen mulighet for å sove annet sted dessverre) Om dagen er han blid og harmonisk. Noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2018 #2 Skrevet 17. februar 2018 Vår roer seg ofte om jeg ligger tett inntil ham og holder rundt ham. Andre ganger hjelper det bedre om jeg legger ei hånd litt tungt på ham. Anonymkode: 02a9f...5eb
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2018 #3 Skrevet 17. februar 2018 det går seg til, ikke venn han til og ligge med dere/ eller at dere ligger hos han Anonymkode: 22654...433
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2018 #4 Skrevet 17. februar 2018 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: det går seg til, ikke venn han til og ligge med dere/ eller at dere ligger hos han Anonymkode: 22654...433 I all verden? Hvorfor i alle dager skal man ikke kunne sove sammen med sin urolige 4åring dersom det roer ham? Mitt motto for søvn er at vi gjør det som gir oss alle mest mulig søvn. I tillegg til harmoniske utsovede unger og foreldre, gir dette oss mulighet til å lære ting som elementær grammatikk (stor bokstav, å/og, riktig pronomenbruk, tegnsetting osv). (Ja. Den var over streken. Men hjelpe meg så mange elementære feil på to setninger. Eller én i ditt tilfelle) Anonymkode: 02a9f...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå