Gå til innhold

Dere som jobber i butikk (coop, kiwi osv)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om folk som kjøper alkohol hver uke? Altså stamkunder (1 sixpack i uka HVER gang ). Hun som kjøper virker oppegående og er veldig hyggelig, men vet hun har barn 2 barn på under 5 år 🤔

Tenker dere over slikt når dere selger alkohol eller er det bare meg? 😅

Anonymkode: 68b4d...f7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke skjønne at du husker engang hvilken kunde som kjøper hva. Her er det så mange forskjelloge kunder hver dag at jeg hadde ikke hatt sjans til å huske sånt.

En 6 pakning hver uke er ikke så mye da,kan jo være at hun har en samboer å dele alkoholen med å da blir det ikke så mye på hver.Er da heller ikke så uvanlig å ta en øl eller to på lørdagskveld.

Anonymkode: 59701...5cd

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan ikke skjønne at du husker engang hvilken kunde som kjøper hva. Her er det så mange forskjelloge kunder hver dag at jeg hadde ikke hatt sjans til å huske sånt.

En 6 pakning hver uke er ikke så mye da,kan jo være at hun har en samboer å dele alkoholen med å da blir det ikke så mye på hver.Er da heller ikke så uvanlig å ta en øl eller to på lørdagskveld.

Anonymkode: 59701...5cd

Jeg husker hun for hun kommer alltid tidlig på dagen (typ 10 tiden) 😅 hva tenker dere da? (I og med det ikke er såå mange kunder på den tiden) 

Skrevet
2 minutter siden, spiresnart skrev:

Jeg husker hun for hun kommer alltid tidlig på dagen (typ 10 tiden) 😅 hva tenker dere da? (I og med det ikke er såå mange kunder på den tiden) 

Hvorfor ler du av det?

Anonymkode: b7421...9b5

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ler du av det?

Gjør ikke det? 😅 

Skrevet

....det er ikke hun som skal gifte seg, og kjøper i posjoner fordi hun ikke har bil? (Er en annen tråd med omtrent samme overskrift)

Anonymkode: dbc7a...988

Skrevet

Vi kjøper 1 sixpack hver fredag. Av og til 2 hvis vi skal ha middagsgjester. Har i tillegg sikkert 30 flasker vin i kjelleren. Vi har også barn under 5 år. Hvorfor skal noen tenke noe om det?

Skrevet

1 gang i uka er jo ingenting..når jeg jobbet i butikk så var det stamkunder som handlet øl hver dag. Og det reagerte jeg på,men ikke 1 gang i uka

Anonymkode: 4ceaa...631

Skrevet

Så lenge det ikke er noe annet å pirke på så reagere jeg ikke noe over det, eller tenker noe særlig på det. Skal sies at jeg har lagt merke til ei, selv om det ikke er en 6-pack en gang, men da er det andre ting som gjør at jeg reagerer, ikke bare ølen. Eller har jeg flere kunder som kjøper et par øl i uka, aldri tenkt noe over det egentlig.

Skrevet
11 timer siden, spiresnart skrev:

Gjør ikke det? 😅 

Kanskje du skal bytte smiley da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...