Gå til innhold

stalker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppleves det som å bli stalket om en person du datet og avsluttet med legger deg til som venn på snapchat + superlike på Tinder???

Jeg kan ikke tro det. Jeg kom faktisk borti superlike, og jeg dør innvendig. Jeg virker jo som en stalker! La en dame til på snapchat bare for å sjekke om hun hadde blokket meg... Jeg har mange ekstremt kjedelige kvelder.  Jeg er kjekk, men tror kanskje det kan ha blitt litt for mye. Det er pinlig. Måtte ta en test for å forsikre meg om at jeg ikke har blitt sprø. 

Anonymkode: 70d60...65c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare si NOE for et en ensom kar skal føle seg litt bedre??

Skrevet

Nå bruker jeg hverken snap eller tinder, men om en fyr jeg hadde datet og han hadde avsluttet forholdet for så å begynne å legge meg til her og der, da hadde jeg enten forventet en forklaring, eller så hadde jeg sett på ham som en dust.

Det at du legger til en annen dame kun for å se om hun har blokkert deg virker... merkelig. Vil tro det er fordi du føler hva hun gjør eller ikke gjøre påvirker din selvtillit.

Det du har gjort til nå klassifiserer ikke å være en stalker. Men du risikerer fort å bli oppfattet som det hvis det er denne måten du går frem på overfor mulige kjærester eller tidligere.

Jeg får inntrykk av at du ikke kommuniserer særlig godt med kvinner. Det er ikke så farlig. Om du liker en dame, fortell det og vis henne det. Om hun ikke er interessert i deg er du like langt som du var tidligere, ergo har du egentlig ikke mistet noe. Respekter det og så går du videre. Kommuniser med virkelige personer direkte, ikke lev gjennom sosiale medier. Og gjør du stadig vekk "tabber" på sosiale medier, ta en pause fra dem.

Anonymkode: a3519...b83

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå bruker jeg hverken snap eller tinder, men om en fyr jeg hadde datet og han hadde avsluttet forholdet for så å begynne å legge meg til her og der, da hadde jeg enten forventet en forklaring, eller så hadde jeg sett på ham som en dust.

Det at du legger til en annen dame kun for å se om hun har blokkert deg virker... merkelig. Vil tro det er fordi du føler hva hun gjør eller ikke gjøre påvirker din selvtillit.

Det du har gjort til nå klassifiserer ikke å være en stalker. Men du risikerer fort å bli oppfattet som det hvis det er denne måten du går frem på overfor mulige kjærester eller tidligere.

Jeg får inntrykk av at du ikke kommuniserer særlig godt med kvinner. Det er ikke så farlig. Om du liker en dame, fortell det og vis henne det. Om hun ikke er interessert i deg er du like langt som du var tidligere, ergo har du egentlig ikke mistet noe. Respekter det og så går du videre. Kommuniser med virkelige personer direkte, ikke lev gjennom sosiale medier. Og gjør du stadig vekk "tabber" på sosiale medier, ta en pause fra dem.

Anonymkode: a3519...b83

Takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...