Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #1 Skrevet 16. februar 2018 Vi skal besøke noen venner vi ikke kjenner så godt som har to sønner på 14 og 16 år. Jeg vil gjerne ha med en gave til disse to guttene, men aner ikke hva så store ungdom liker/ønsker seg da jeg har yngre barn selv. De bor ikke i Norge, så har tenkt på noe norsk, men aner ikke hva som er kult eller som ungdommen liker. Noen som har noen tips? Har tenkt på norske ungdomsbøker som er oversatt til engelsk, fine t-skjorter, men har ingen titler eller merker jeg vet om. Tenkte pris ca 200-300 kr. Håper noen kan hjelpe:) Anonymkode: c21ba...20d
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #2 Skrevet 16. februar 2018 Vet ikke hvilket land de bor i. Men vi besøkte nylig noen i Spania, og da hadde vi med diverse melkesjokolade og mye smågodt. Da smågodtet der ikke er spesielt godt. Hadde og med lovehearts og de bruspulver posene, med to smaker og pinne. Dette er det de selv savner. Nå er jeg mor til tenåring og tante til flere tenåringer, og hva de liker er jo forskjellig som natt og dag, men godteri liker de alle sammen. Anonymkode: bc247...a2c
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #3 Skrevet 16. februar 2018 Altså, de er ikke norske? Ville kjøpt en liten suvernir, et lite troll eller noe sånt og snop, melkesjokolade, kvikklunsj, kanskje en flaske Solo. Anonymkode: e7eb1...7cd
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #4 Skrevet 16. februar 2018 Norsk melkesjokolade slå aldri feil blant utlendinger! Så kjøp en t-skjorte + et par plater melkesjokolade. Anonymkode: 4399d...99a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå