Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #1 Skrevet 16. februar 2018 Barnefar og jeg gikk hvert til vårt i 2013. I 2017 fikk jeg ny kjæreste, han i 2014. Nå er han sur fordi jeg og kjæresten kysser o.l mens barna er tilstede. Ikke snakk om å ligge å råkline eller ha sex liksom. Mer sånn kyss mens man lager kaffe, går forbi hverandre el lign. vi har et veldig fint forhold med naturlige kjærtegn. Barna har ikke reagert på noen måte, og har pratet med de. De hadde sagt til faren sin at det var fint å se at mamma og kjæresten var så glad i hverandre, og at det hadde aldri han og jeg vært. Etter det ringte far meg og sa at vi måtte slutte å kysse osv foran barna, for det var så drøyt. Er det virkelig det?? Anonymkode: c8e55...9ed
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #2 Skrevet 16. februar 2018 Nei. Det er sunt for barna å se de voksne behandle hverandre bra, syntes jeg. Vi kysser, danser, ler, diskuterer og tøyser forran barna. Han (din x) er ikke sånn, og tok det som kritikk av barna. Smålig mann. Anonymkode: 73c05...616
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #3 Skrevet 16. februar 2018 Kan jo høres litt ut som sjalusi. Men er du sikker på at barna sa det var fint å se? Siden han reagerte. Husker pappa fikk ny kjæreste og de trodde nok de kyssa forsiktig, men det var det ikke og jeg syntes det var ekkelt som barn. Tror nok ikke han kunne forstått det bare av å se på meg, for klarte å skjule at jeg syntes det var ekkelt. Fortalte det til mamma, da. Anonymkode: a63a7...aab
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #4 Skrevet 16. februar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan jo høres litt ut som sjalusi. Men er du sikker på at barna sa det var fint å se? Siden han reagerte. Husker pappa fikk ny kjæreste og de trodde nok de kyssa forsiktig, men det var det ikke og jeg syntes det var ekkelt som barn. Tror nok ikke han kunne forstått det bare av å se på meg, for klarte å skjule at jeg syntes det var ekkelt. Fortalte det til mamma, da. Anonymkode: a63a7...aab Ja, er ganske sikker på at de sa det. Jeg har også pratet med de om dette. Han har virket generelt litt sur etter jeg fikk kjæreste. Anonymkode: c8e55...9ed
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #5 Skrevet 16. februar 2018 Kyssing av foreldre blir sjeldent feil...men det er mer komplisert med nye partnere. Så jeg forstår begge parter her Anonymkode: cac46...874
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #6 Skrevet 16. februar 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Det er sunt for barna å se de voksne behandle hverandre bra, syntes jeg. Vi kysser, danser, ler, diskuterer og tøyser forran barna. Han (din x) er ikke sånn, og tok det som kritikk av barna. Smålig mann. Anonymkode: 73c05...616 Nei, eksen er ikke sånn, og jeg var ikke sånn med han. Trodde det var normalt at man nesten aldri tok på hverandre all den tid vi var sammen. Anonymkode: c8e55...9ed
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #7 Skrevet 16. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Kyssing av foreldre blir sjeldent feil...men det er mer komplisert med nye partnere. Så jeg forstår begge parter her Anonymkode: cac46...874 Jeg reagerte aldri på at han og dama hans kysset foran barna. Jeg tok det langsomt med å introdusere denne nye mannen også, slik at barna visste godt hvem han var osv før de møtte han. Anonymkode: c8e55...9ed
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #8 Skrevet 16. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, er ganske sikker på at de sa det. Jeg har også pratet med de om dette. Han har virket generelt litt sur etter jeg fikk kjæreste. Anonymkode: c8e55...9ed Han er sjalu. Men han har ingen ting han skulle sagt omkring hva du gjør i ditt hjem; enten barna har uttrykt glede, vemmelse eller noe helt annet omkring dette. Ignorer ham. Anonymkode: 3339e...0b7
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #9 Skrevet 16. februar 2018 Han er sjalu. Her var det og sånn, far fikk ny kjæreste fort, mens jeg ventet noen år. Han har hatt mange damer, jeg har hatt én ny partner. Han kom med kritikk hele tiden i starten. Da jeg og min nåværende mann kjøpte hus, ble samboere og etterhvert ble gravide gav han seg. Han skjønte vel at vi var mer seriøse enn han var med sine. Da vi giftet oss var han rett og slett hyggelig. Anonymkode: 539f1...c3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå