Gå til innhold

Maserier eller latentfase?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. For tre dager siden begynte jeg å få kynnere som bygde seg opp til å bli smertefulle, som menssmerter i mage og rygg. Det startet ca kl 1400. Disse smertene bygde seg opp til å bli sterkere og sterkere, og ble regelmessige. De varte ca 60-80 sek og hadde 1-3 min i pause mellom. Dro på føden kl 0100 den natten. Hadde da en livmorhals som var 2cm lang og 1cm åpning. Altså var moden, men ikke særlig åpning. Kl 06 ga riene seg etter å ha tatt Paralgin major. 

Kl 1500 dagen etterpå begynte smertene igjen, men bygde seg ikke like mye opp, og gå seg kl 2200 ca. Fikk sove denne natten.

 

Kl 1200 begynte det igjen dagen etterpå, og bygde seg opp igjen til ganske kraftige rier som jeg måtte puste meg gjennom. Disse varte helt til kl 01, før de begynte å dabbe av i intensitet... er veldig sliten nå og kjenner fortsatt mer som kynnere med litt menssmerter. 

Hva er dette? Er det maserier eller latentfase? Noen som har erfaring? Er det langt unna ...? Begynner å bli veldig sliten... er 38+2.

Anonymkode: c916a...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som modningsrier.

Holdt på sånn i et par dager selv. Tilslutt kom Jm hjem og konstanterte åpning. Riene stoppet på 6cm. Var ikke så veldig vondt, men passe ubehagelig. Jm dro hjem.

Slappet av, hadde sex sov og spiste. Neste dag gikk jeg meg en tur. Lette murringer, og litt blod/slim. Så startet det igjen på kvelden. Slimpropp gikk. Jm kom, og 4t senere var han ute :) 38+4

Oxytocin fremmer rier og modning, adrenalin hemmer. Så slapp av, hvil og kos deg. 

Anonymkode: 878bf...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Får prøve å slappe av og vente på at det skal skje noe da... blir så lei av å vente når jeg hele tiden tror det starter opp. Forsøker flere av kjærringrådene som ligger ute i forumet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...