Gå til innhold

Gjenglemte ting på flyet??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg glemte en iPad på flyturen i går. Jeg hadde med meg datteren min på 1 1/2 år og gikk litt fort med å pakke sakene sine. 

Jeg husker nå, etter å ha tenkt på situasjonen, at jeg satte iPaden i hylla/lomma der hvor magasiner, info osv ligger. Med andre ord, den er ikke synlig for andre ved første øyekast. 

Går flyselskapene gjennom alle hyller osv hver dag på flyene? Vil dem finne iPaden? Føler meg så dum akkurat nå... 

Har gitt beskjed om gjenglemt iPad til Oslo Lufthavn.

 

Takk for svar!

Anonymkode: 12a2d...97f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en Mail til flyselskapet og gi de info om hvilket flightnummer du hadde og sete dere hadde. Hvis de har funnet den, så er det flyselskapet som kan hjelpe deg, ikke osl.

Anonymkode: 7e746...948

Skrevet

Ja, det finner de. Etter hver flight går kabinpersonalet gjennom flyet - rydder, vasker og ser etter gjenglemte gjenstander. Ring flyselskapet, ev. lost&found på flyplassen. Den dukker nok opp - flybesetningen er vant til gjenglemte saker og ting. 

😊

Anonymkode: 8b806...f9a

Skrevet

Jeg har meldt fra fra til selskapet med gjenglemte gjenstander både til selskapet som hittegodsavdelingen til Oslo Lufthavn bruker og selskapet til Norwegian. Får håpe den kommer til rette.

 

HI

Anonymkode: 12a2d...97f

Skrevet

Da har nok du gjort ditt, men sikkert greit å ringe å sjekke etter noen dager. Eventuelt sjekke hvor flyet skulle etterpå og om det er hittegods på den flyplassen. Sønnen min opplevde å miste mobilen på flyet når vi dro ut av landet, den ble med flyet til Oslo også ble den innlevert på hittegods, men det tok 1-2 dager. 

Anonymkode: e3a2f...b1f

Skrevet

Har du ikke «find my iPad»? Da kan du se hvor den er. 

Skrevet
2 timer siden, mirakela skrev:

Har du ikke «find my iPad»? Da kan du se hvor den er. 

Dessverre 😩 Har det aktivert på mobilen min, men ikke iPaden.

Men den står i flymodus, hvis det hadde hatt noe å si på det. Aldri brukt det før 🙃

Anonymkode: 12a2d...97f

Skrevet

Hadde den et rosa etui? Og satt dere på rad 7?

Anonymkode: b0d2c...c59

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde den et rosa etui? Og satt dere på rad 7?

Anonymkode: b0d2c...c59

Nei, dessverre. 

Har kommet inn en iPad som er lik vår på Oslo Lufthavn, håper dem kan bekrefte at det er våres i morgen 😊 Krysser fingrene 🤞🏼

Anonymkode: 12a2d...97f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, dessverre. 

Har kommet inn en iPad som er lik vår på Oslo Lufthavn, håper dem kan bekrefte at det er våres i morgen 😊 Krysser fingrene 🤞🏼

Anonymkode: 12a2d...97f

Ok :) Hadde det vært den kunne jeg gitt deg flight nummeret den lå i :) Får håpe det er deres som de har funnet da :)

Anonymkode: b0d2c...c59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...